MATERIAŁY POMOCNICZE
Grafika do gabinetu logopedycznego
Bezpłatne
W jaki sposób możesz stymulować rozwój mowy dziecka?
Jakie niepokojące objawy mogą
świadczyć o spektrum autyzmu?
Jakie są sygnały świadczące o zaburzeniach integracji sensorycznej?
Jaki jest wpływ funkcji biologicznych w przestrzeni orofacjalnej na prawidłowy zgryz?
Jakie strategie terapeutyczne stosowane są w pracy z pacjentem z echolalią?
Jakie mogą być skutki nadużywania smoczka?
Wyrażenia dźwiękonaśladowcze pojawiają się pod koniec pierwszego lub na początku drugiego roku życia dziecka.
Wpływ zabawek na rozwój dziecka zależy od rodzaju samej zabawki. Rozróżniamy zabawki elektroniczne oraz tradycyjne.
Jakie są zalety oddania niemowlaka w ręce neurologopedy i co powinno zaniepokoić rodzica.
Dowiedz się, czym charakteryzuje się pierwszy rok życia dziecka oraz po czym poznać, że rozwija się właściwie.
Dowiedz się, czym charakteryzuje się drugi rok życia dziecka, jakie symptomy świadczą o tym, że rozwija się prawidłowo.
Dowiedz się, czym charakteryzuje się mowa trzylatka oraz co prawidłowo rozwijające się dziecko w tym wieku potrafi w zakresie mowy.
Dowiedz się, czym charakteryzuje się czwarty rok życia dziecka, jakie symptomy świadczą o tym, że rozwija się prawidłowo.
Kubki dla maluchów możemy podzielić na te tradycyjne, tzw. otwarte, a także kubki niekapki. Który z nich wybrać?
Jakie symptomy powinny zaalarmować rodzica i skłonić do zaprowadzenia dziecka do laryngologa.
Jaki jest związek pomiędzy ortopedą, a logopedą?
Co przyczynia się do rozwoju zmysłu słuchu u dziecka?
Jakie występują różnice pomiędzy gaworzeniem, a głużeniem?
Jak wygląda rozwój percepcji w 1 roku życia życia?
Co pomaga, a co hamuje rozwój mowy dziecka?
Ro oktrzwój mowy, okres melodii
Rozwój mowy – okres wyrazu 1-2 rok życia
Rozwój mowy – okres zdania 2-3 rok życia
Rozwój mowy – okres swoistej mowy dziecięcej 3-7 rok życia
Co może wskazywać na to, że dziecko ma zaburzenia przetwarzania słuchowego?
Przemieszczanie się w pozycji klęku podpartego nazywane jest raczkowaniem. Rozróżniamy dwa pojęcia: raczkowanie i czworakowanie.
Oddychanie przez usta – konsekwencje
Dysfunkcja oddychania = oddychanie torem ustnym
Czynniki prowadzące do zaburzeń połykania
Kalendarz szkoleń na żywo
Polecam!
Wspaniałe szkolenie. Profesjonalnie przygotowane, masa pomysłów, dużo materiałów do pobrania. Ogrom pomysłów i świetna atmosfera. Dziękuję!
Mariola Nowakowska
Super!
Bardzo ciekawe szkolenie, wiele konkretnych wskazówek . Prowadząca chętnie dzieli się swoją wiedzą praktyka, bardzo rzetelnie przygotowuje szkolenia. Polecam.
Beata Rutkowska
Polecam!
Bardzo polecam szkolenia, są profesjonalne, dużo praktycznych wskazówek, ciekawa forma przekazu.
Katarzyna Malicka
Super szkolenie!
Bardzo bardzo ciekawe szkolenie. Prowadząca przekazuje dużo wskazówek. Bardzo sympatyczna i dobrze się jej słucha 🙂 Polecam i czekam na obiecane szkolenie z pomocy logopedycznych i połykania.
Basia Milosz
Nigdzie się tyle nie nauczyłam!
Najlepsze szkolenie w jakim uczestniczyłam w ostatnim czasie. Konkret i praktyka 🙂
Agnieszka Rogowicz
Szkolenie Anny Jaźwinskiej-Chren
Dużo aktualnej wiedzy i praktycznych informacji. Pani Anna to niesamowity praktyk. Dziękuję
Marlena Klicka
Praktyka!
Szkolenie Pani Anny Jaźwińskiej-Chren przeszło najśmielsze oczekiwania, dawno nie odświeżyłam sobie tak konkretnie mojej wiedzy. Wiedza w pigułce, brakuje tego po moich studiach, po praktykach. Prowadząca na medal!
Krystyna Rećko