„Za szybą milczenia” – dziecko i uczeń z mutyzmem wybiórczym |
Agresja i autoagresja u uczniów ze spektrum autyzmu – przyczyny występowania zachowań agresywnych oraz sposoby radzenia sobie z nimi |
Dziecko z zespołem Downa- poznaj metody pracy oparte na najnowszych badaniach |
High Need Baby – jak skutecznie prowadzić terapię dziecka o wysokiej wrażliwości emocjonalnej |
Jak budować skuteczną współpracę i właściwe relacje na linii rodzic-nauczyciel? |
Jak dbać o własne zdrowie i zasoby emocjonalne? |
Jak efektywnie współpracować z trudnymi rodzicami – warsztat praktyczny – spotkanie z terapeutą |
Jak radzić sobie ze złością u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym? |
Jak radzić sobie ze złością u dzieci w wieku szkolnym? |
Komunikowanie rodzicowi o sytuacjach trudnych |
Nauczyciel przedszkola sojusznikiem dziecka z ORM, czyli jak wspierać dziecko z opóźnionym rozwojem mowy podczas jego pobytu w przedszkolu |
Prawidłowy i nieprawidłowy rozwój dziecka w wieku 0-7 lat – całościowe omówienie wszystkich obszarów rozwojowych dziecka |
Prowadzenie skutecznej komunikacji z wymagającymi rodzicami |
Skuteczne metody komunikacji na zajęciach logopedycznych oparte na programie Szkoła dla Rodziców i Wychowawców |
Skuteczne metody pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu |
Terapia ręki® |
Trening umiejętności społecznych TUS |
Wysoko wrażliwe/lękliwe/wycofane dziecko podczas diagnozy i na zajęciach w gabinecie logopedycznym |
Zabawy na 8 zmysłów – sensoryka w pracy z dzieckiem |
Zabawy w czytanie – jak uczyć czytać dzieci w wieku przedszkolnym |
Złość Wróg czy przyjaciel dziecka? Jak sobie z nią radzić |