Agresja i autoagresja u uczniów ze spektrum autyzmu |
Autyzm – praktyczne warsztaty i ćwiczenia *Szkolenia na żywo + nagranie /01.02.2025 |
Autyzm. Zaburzenia komunikacji i języka – skuteczne strategie terapii |
Budowanie bazowych umiejętności komunikacyjnych dziecka z zaburzeniami w spektrum autyzmu – praktyczne strategie i zabawy. |
Diagnoza funkcjonalna małego dziecka |
Diagnoza i wczesna interwencja w autyzmie *Szkolenia na żywo + nagranie /04.12.2024 |
Dziecko i uczeń z mutyzmem wybiórczym |
High Need Baby – jak skutecznie prowadzić terapię dziecka o wysokiej wrażliwości emocjonalnej |
Jak budować skuteczną współpracę i właściwe relacje na linii rodzic-nauczyciel? |
Jak dbać o własne zdrowie i zasoby emocjonalne? |
Jak efektywnie współpracować z trudnymi rodzicami – warsztat praktyczny – spotkanie z terapeutą |
Jak prawidło konstruować i napisać indywidualny program wczesnego wspomagania rozwoju – praktyczne wskazówki |
Jak radzić sobie ze złością u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym? |
Jak radzić sobie ze złością u dzieci w wieku szkolnym? |
Jak rozpoznawać zaburzenia ze spektrum autyzmu u dzieci i młodzieży? |
Kompetencje społeczne dziecka z zaburzeniami w spektrum autyzmu -praktyczne rozwiązania |
Komunikowanie rodzicowi o sytuacjach trudnych |
Kształcenie i rewalidacja osób z niepełnosprawnością intelektualną |
Nauczyciel przedszkola sojusznikiem dziecka z ORM, czyli jak wspierać dziecko z opóźnionym rozwojem mowy podczas jego pobytu w przedszkolu |
Niezbędnik oligofrenopedagoga, efektywna praca z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną |
Praca z uczniem po doświadczeniu traumatycznym |
Prawidłowy i nieprawidłowy rozwój dziecka w wieku 0-7 lat – całościowe omówienie wszystkich obszarów rozwojowych dziecka |
Prowadzenie skutecznej komunikacji z wymagającymi rodzicami |
Skuteczne metody komunikacji na zajęciach logopedycznych oparte na programie Szkoła dla Rodziców i Wychowawców |
Skuteczne metody pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu |
Sposoby na kształtowanie czytania ze zrozumieniem u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym |
Terapia ręki® |
Trening umiejętności społecznych – I i II stopień |
Trening umiejętności społecznych TUS |
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka – pomysły na zajęcia |
Właściwe strategie komunikacji z uczniami |
Wysoko wrażliwe/lękliwe/wycofane dziecko podczas diagnozy i na zajęciach w gabinecie logopedycznym |
Zabawy na 8 zmysłów – sensoryka w pracy z dzieckiem |
Zabawy sensoryczne pobudzające wyobraźnie i kreatywność dziecka |
Zabawy w czytanie – jak uczyć czytać dzieci w wieku przedszkolnym |
Zabawy wspierające naukę pisania i czytania |
Zabawy z emocjami i o emocjach – praktyczne rozwiązania |
Zachowania stereotypowe i kompulsje u osób z autyzmem |
Złość Wróg czy przyjaciel dziecka? Jak sobie z nią radzić |