Opis
Rozpoznaj rodzaj zgryzu, naucz się zastosowania odpowiedniej stymulacji w gabinecie logopedycznym!
Co zyskasz?
- Znajomość norm i patologii w budowie podniebienia twardego
- Znajomość przyczyn i objawów wysokiego podniebienia
- Rozpoznawanie zgryzu głębokiego, otwartego i krzyżowego
- Znajomość przyczyn i objawów każdego rodzaju zgryzu
- Znajomość narzędzi diagnostycznych
- Umiejętność zastosowania odpowiedniej stymulacji w gabinecie logopedycznym
- Rozpoznawanie wad doprzednich- przodozgryz i przodożuchwie oraz wad dotylnych- tyłozgryz i tyłożuchwie
- Znajomość przyczyn i objawów wad doprzednich oraz wad dotylnych
- Znajomość narzędzi diagnostycznych w przypadku wad doprzednich
- Umiejętność zastosowania odpowiedniej stymulacji w gabinecie logopedycznym
Dodatkowe korzyści:
- Materiały szkoleniowe: Skrypty, prezentacje i inne materiały, które pomogą Ci w nauce.
- Imienne zaświadczenie potwierdzające Twoje nabyte umiejętności.
- Otrzymasz 120 dni dostępu do nagrań!
„Zgryz otwarty – oddziaływania logopedyczne”
Plan szkolenia
➡️ 1. Zgryz otwarty – charakterystyka wady.
➡️ 2. Rodzaje i objawy zgryzu otwartego:
- zgryz otwarty całkowity,
- zgryz otwarty częściowy przedni
- zgryz otwarty częściowy boczny (lewo-, prawo- lub obustronny).
➡️ 3. Przyczyny zgryzu otwartego: endogenne (wewnętrzne) i egzogenne (zewnętrzne).
➡️ 4. Diagnostyka zgryzu otwartego.
➡️ 5. Leczenie ortodontyczne w przypadku zgryzu otwartego.
➡️ 6. Terapia logopedyczna w przypadku zgryzu otwartego:
- Ćwiczenia mięśniowe bierne i czynne
- Zastosowanie regulatorów MFS
SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY KLIKNIJ W LINK
„Zgryz głęboki- oddziaływania logopedyczne.”
Plan szkolenia
➡️ 1. Zgryz głęboki- charakterystyka wady.
➡️ 2. Rodzaje i objawy zgryzu głębokiego
- Zgryz głęboki całkowity;
- Zgryz głęboki częściowy (nadzgryz);
- Zgryz głęboki wtórny;
- Nadzgryz wtórny
➡️ 3. Przyczyny zgryzu głębokiego: endogenne (wewnętrzne) i egzogenne (zewnętrzne).
➡️ 4. Diagnostyka zgryzu głębokiego.
➡️ 5. Leczenie ortodontyczne w przypadku zgryzu głębokiego.
➡️ 6.Terapia logopedyczna w przypadku zgryzu głębokiego:
- Ćwiczenia mięśniowe bierne i czynne
- Zastosowanie regulatorów MFS
„Zgryz krzyżowy- oddziaływania logopedyczne”
Plan szkolenia
➡️ 1. Zgryz krzyżowy- charakterystyka wady.
➡️ 2. Rodzaje i objawy zgryzu krzyżowego
- Zgryz krzyżowy całkowity (prawostronny lub lewostronny)
- Zgryz krzyżowy częściowy boczny (lewo-, prawo- lub obustronny),
- zgryz krzyżowy częściowy przedni (lewo- lub prawostronny)
➡️3. Przyczyny zgryzu krzyżowego: endogenne (wewnętrzne) i egzogenne (zewnętrzne).
➡️4. Diagnostyka zgryzu krzyżowego.
➡️5. Leczenie ortodontyczne w przypadku zgryzu krzyżowego.
➡️6. Terapia logopedyczna w przypadku zgryzu krzyżowego:
- Ćwiczenia mięśniowe bierne i czynne
- Zastosowanie regulatorów MFS
„Wysokie podniebienie- oddziaływania logopedyczne”
Plan szkolenia
➡️ 1. Norma i patologie w budowie podniebienia twardego.
➡️ 2. Wysokie podniebienie- charakterystyka wady.
➡️3. Rodzaje i objawy wysokiego podniebienia
- Przodozgryz częściowy, całkowity i rzekomy
- Przodożuchwie czynnościowe i morfologiczne (retrogenia)
➡️4. Przyczyny wysokiego podniebienia: endogenne (wewnętrzne) i egzogenne (zewnętrzne).
➡️5. Diagnostyka wad w budowie podniebienia twardego.
➡️6. Leczenie ortodontyczne w przypadku wysokiego podniebienia.
➡️7. Terapia logopedyczna w przypadku wysokiego podniebienia
“Przodozgryz i przodożuchwie- oddziaływania logopedyczne”
Plan szkolenia
➡️ 1. Doprzednie wady zgryzu- co to są przodozgryz i przodożuchwie?
➡️ 2. Rodzaje i objawy przodozgryzu i przodożuchwia
- Przodozgryz częściowy, całkowity i rzekomy
- Przodożuchwie czynnościowe i morfologiczne (retrogenia)
➡️ 3. Przyczyny wad dotylnych: ogólne i miejscowe.
➡️ 4. Diagnostyka wad doprzednich
➡️ 5. Diagnostyka wad doprzednich
➡️ 6. Terapia logopedyczna w przypadku wad doprzednich:
- Ćwiczenia mięśniowe bierne i czynne
- Zastosowanie regulatorów MFS
“Tyłozgryz i tyłożuchwie- oddziaływania logopedyczne”
Plan szkolenia
➡️ 1. Dotylne wady zgryzu- co to są tyłozgryz i tyłożuchwie?
➡️ 2. Rodzaje i objawy tyłozgryzu i tyłożuchwia:
- Tyłozgryz częściowy, całkowity i rzekomy
- Tyłożuchwie czynnościowe i morfologiczne (retrogenia)
➡️ 3. Przyczyny wad dotylnych: ogólne i miejscowe.
➡️ 4. . Diagnostyka wad dotylnych.
➡️ 5. Leczenie ortodontyczne w przypadku wad dotylnych.
➡️ 6. Terapia logopedyczna w przypadku wad dotylnych:
- Ćwiczenia mięśniowe bierne i czynne
- Zastosowanie regulatorów MFS
Twoja wiedza jest silnym narzędziem – poszerzaj ją i inspiruj innych do działania!
Kto przeprowadzi szkolenia?
Nasz specjalista – mgr Anna Jaźwińska-Chren – neurologopeda, terapeuta karmienia
“Ukończyłam kurs I stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, jestem w trakcie kursu ACT (Terapia Akceptacji i Zaangażowania). Przez ostatnie lata doskonalę się̨ w zakresie diagnostyki i terapii trudności z karmieniem niemowląt oraz dzieci starszych. Bliskie mojemu sercu, zarówno w życiu codziennym jak i zawodowym, są założenia TSR: koncentracja na pozytywach, rozwiązaniach, teraźniejszości i przyszłości, oraz przekonanie, że kierunek terapii wyznacza nie problem, a potrzeby. Prywatnie jestem mamą i żoną, miłośniczką podróży, dobrej kuchni i skandynawskich kryminałów.”
„Pracą dziecka jest zabawa. Dzieci uczą się poprzez wszystko, co robią.” – Carolyn Hooper
- Szkolenia posiadają Akredytację Kuratora Oświaty i mogą być finansowane ze środków publicznych – pomoc w wypełnianiu wniosków kontakt@teczka-logopedy.pl
- Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).
- Kurs można zamówić z odroczonym 21-dniowym terminem płatności dla placówki oświatowej lub indywidualnie.
- Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.