Diagnoza jąkania u dzieci

55  VAT

Opis

„Diagnoza jąkania u dzieci”

Kurs dla studentów logopedii, nauczycieli, logopedów z doświadczeniem pragnących usystematyzować swoją wiedzę, neurologopedów, specjalistów dziedzin pokrewnych i rodziców.

Jąkanie czy zwykła niepłynność mowy?

➡️Interesujesz się tematyką szkolenia i dążysz do rozwoju w tym kierunku?

➡️Chcesz wyróżnić się poprzez swoją wiedzę, doświadczenie i profesjonalizm?

Dołącz do kursu i odbierz IMIENNE ZAŚWIADCZENIE


grafika biret

Nigdy nie przestawaj się rozwijać i dążyć do samodoskonalenia!

Zadbaj o to, żeby pacjent odczuł, że trafił w dobre ręce. Wykaż się profesjonalizmem, zaangażowaniem i wiedzą. Zyskasz nie tylko wdzięczność pacjenta, ale również satysfakcję ze swojej pracy.


DIAGNOZA jąkania u dzieci

Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia osoby prowadzącej szkolenie!

Przygotowaliśmy dla Ciebie także materiały szkoleniowe! Na pewno wykorzystasz je w swojej pracy.


Plan szkolenia

➡️ Charakterystyka jąkania u dzieci:

– podstawowe informacje na temat jąkania – występowanie, przyczyny, remisja, rokowanie.

➡️ Zapoznanie się z przebiegiem procesu diagnozy (zgodnych z wytycznymi EBP – Evidence Based Practice):

– badanie przesiewowe: formularze, postępowanie,

– pełne badanie logopedyczne: narzędzia, formularze i przebieg – wywiad z rodzicami, wywiad z dzieckiem, próby badawcze.

➡️ Sposoby zbierania danych diagnostycznych:

– wywiad z rodzicami, nauczycielami oraz z dzieckiem – kolejność i przebieg postępowania,

– narzędzia diagnostyczne, formularze – gromadzenie danych i dopasowywanie ich do obszarów diagnostycznych wyznaczonych przez model ICF,

➡️Różnicowanie jąkania, niepłynności zwykłych oraz właściwych dla giełkotu:

– kryteria różnicowe.

➡️ Analizowanie próbek mowy dziecka pod względem objawów niepłynności mowy (ilościowo i jakościowo):

– ilościowo – sposoby dokonywania pomiaru i obliczeń, odniesienie wyników do norm,

– jakościowo – opis objawów wtórnych (towarzyszących).

➡️ Ocena trudności z obszaru myśli, emocji, postaw:

– góra lodowa jąkania, znaczenie tego obszaru dla utrwalania się objawów jąkania, próby diagnostyczne i interpretacja wyników.

➡️ Analiza i interpretacja danych diagnostycznych (model ICF)

– określanie czynników predestynujących, wywołujących oraz utrwalających jąkanie,

– określenie trudności oraz mocnych stron dziecka i jego rodziny w obszarach wskazanych przez model ICF jako punkt wyjścia do formułowania zaleceń.

➡️ Podsumowanie i formułowanie zaleceń (w odniesieniu do modelu ICF).

➡️ Współpraca z rodzicami, nauczycielami, środowiskiem dziecka:

–  propagowanie wiedzy o jąkaniu i odpowiednich sposobach reagowania na nie,

– włączanie osób mających kontakt z dzieckiem do łańcucha wsparcia,

– formy współpracy ze środowiskiem.

➡️ Polecana literatura, źródła internetowe i materiały do pracy z jąkającymi się dziećmi.

Co otrzymujesz w ramach kursu?

Zaświadczenie

Zaświadczenie stanowi potwierdzenie kompetencji i umiejętności zdobytych podczas szkolenia.

Materiały szkoleniowe

Otrzymasz komplet materiałów, ułatwiających przyszłe prace z pacjentem.

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie ikona-12.webp

120 dni dostępu do szkolenia

Dostęp do  szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania!



Kto przeprowadzi szkolenie?

  mgr Aleksandra Boroń –  Logopeda specjalizująca się w zaburzeniach płynności mowy, szczególnie w jąkaniu wczesnodziecięcym. Szkoliła się w tym zakresie w kraju i za granicą. Drugim obszarem jej zainteresowań jest wielojęzyczność. Laureatka grantu im. prof. G. Bruttena. Jest współtwórczynią strony LOGOLab w ramach grantu „LOGOLab – Dialog bez barier” oraz współorganizatorką warsztatów LOGOLab dla dzieci z jąkaniem i ich rodziców, odbywających się przy Uniwersytecie Śląskim w Katowicach.  

 

ZAKUP SZKOLENIE W NIŻSZEJ CENIE! ZAKUP PAKIET SZKOLEŃ

Twój udział jest nieoceniony – bądź z nami!

Zyskaj potężną dawkę wiedzy, zdobądź większe doświadczenie!

Twoja wiedza jest silnym narzędziem – poszerzaj ją i inspiruj innych do działania! Wiedza, empatia i efektywność są kluczami do osiągnięcia sukcesu każdego terapeuty!

Pracą dziecka jest zabawa. Dzieci uczą się poprzez wszystko, co robią.” – Carolyn Hooper

 
  • Szkolenia posiadają Akredytację Kuratora Oświaty i mogą być finansowane ze środków publicznych. Pomoc w wypełnianiu wniosków: kontakt@teczka-logopedy.pl
  • Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).
  • Kurs można zamówić z odroczonym 21-dniowym terminem płatności dla placówki oświatowej lub indywidualnie.
  • Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych
 

Może spodoba się również…