Logopeda, oligofrenopedagog, terapeuta wczesnego wspomagania oraz specjalista w zakresie pracy z dzieckiem i uczniem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Z wielką pasją dzieli się bogatym doświadczeniem zawodowym w zakresie pracy logopedycznej z dzieckiem z wyzwaniami rozwojowymi. Trener TUS I i II stopnia.
– Ukończyła studia na kierunku pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, studia podyplomowe na kierunku logopedia oraz kursy kwalifikacyjne z zakresu wczesnego wspomaganie rozwoju i edukacji uczniów autystycznych, oligofrenopedagogiki i Szkołę Trenerów I stopnia. Dodatkowo podnosi swoje kompetencje zawodowe poprzez liczne kursy i szkolenia, m.in.:
– Programowanie mowy i języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją)
– Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się dzieci niemówiących
– MAKATON – program rozwoju komunikacji – szkolenie podstawowe i zaawansowane
– Diagnoza i terapia stymulacyjna metoda Carla Delacato
– Indywidualne programy edukacyjo-terapeutyczne – zasady tworzenia i ewaluacja
– Globalna diagnoza profilu psychoedukacyjnego dzieci z deficytami rozwojowymi w wieku od 0 do 12 lat.
– Kształtowanie zachowań werbalnych i społecznych u dziecka z autyzmem.
– Terapia behawioralna dzieci i młodzieży z autyzmem i upośledzeniem umysłowym
– Autyzm – diagnoza, terapia, edukacja
– Podstawy wczesnej interwencji logopedycznej
– Ocena poziomu funkcjonowania ucznia upośledzonego umysłowo w stopniu umiarkowanym i znacznym
– Agresja oraz inne zaburzenia u osób z głębokim upośledzeniem umysłowym
Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując w RODN „WOM” w Bielsku-Białej,
Zespole Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych Specjalistycznej Poradni dla Dzieci z wadą wzroku, Słuchu i Autyzmem, szkolepodstawowejspecjalnejoraz w przedszkolu terapeutycznym. Od wielu lat jest wykładowcą Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej.
-
Język polski jako obcy w przedszkolu – rola logopedy w nabywaniu języka polskiego przez dzieci obcojęzyczne w edukacji przedszkolnej
Oceniono 0 na 559 zł VAT -
Rodzic partnerem w terapii i profilaktyce logopedycznej
Oceniono 0 na 559 zł VAT -
Warsztat pracy logopedy: klocki, guziki i klamerki
Oceniono 0 na 559 zł VAT -
Wczesna diagnoza logopedyczna
Oceniono 0 na 559 zł VAT -
Głoski tylnojęzykowe
Oceniono 0 na 559 zł VAT -
Pobawmy się, ale jak? Stymulowanie zabawy i kontaktów społecznych najmłodszych dzieci z autyzmem
Oceniono 0 na 559 zł VAT -
Ustrukturalizowane nauczanie w pracy z dzieckiem i uczniem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Oceniono 0 na 559 zł VAT -
Zabawy z piktogramami dla uczniów korzystających z AAC
Oceniono 0 na 559 zł VAT -
Krok po kroku, czyli program pracy z dzieckiem z autyzmem
Oceniono 0 na 559 zł VAT -
Badania przesiewowe logopedyczne w przedszkolu i szkole
Oceniono 0 na 559 zł VAT -
Warsztat logopedy w przedszkolu i szkole
Oceniono 0 na 559 zł VAT -
Ćwiczenia i zabawy słuchowe dla uczniów klas 1-3 objętych zajęciami logopedycznymi
Oceniono 0 na 559 zł VAT -
Wspieranie rozwoju mowy dzieci w wieku przedszkolnym
Oceniono 0 na 559 zł VAT -
Terapia opóźnionego rozwoju mowy u dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Oceniono 0 na 559 zł VAT -
Wczesne wspomaganie logopedyczne
Oceniono 0 na 559 zł VAT -
Terapia logopedyczna dziecka z autyzmem
Oceniono 0 na 559 zł VAT -
Metody AAC w pracy logopedycznej z dziećmi z trudnościami w komunikowaniu się
Oceniono 0 na 559 zł VAT -
Metoda Ułatwionej Komunikacji w pracy z dzieckiem niemówiącym
Oceniono 0 na 569 zł VAT -
Zajęcia logopedyczne dla ucznia klas 1-3 z afazją – pomysły pracy
Oceniono 0 na 559 zł VAT -
Od diagnozy do terapii – dokumentacja logopedy w placówce przedszkolnej i szkolnej
Oceniono 0 na 559 zł VAT -
Wprawki logopedyczne – terapia mowy bezdźwięcznej
Oceniono 0 na 559 zł VAT -
Wprawki logopedyczne – utrwalanie głosek dentalizowanych
Oceniono 0 na 559 zł VAT