0(0)

Terapia logopedyczna dziecka dwujęzycznego w ujęciu praktycznym – film

‏‏‎ ‎

️ CERTYFIKOWANY KURS®

Dowiedz się jak skutecznie zaplanować terapię logopedyczną dziecka dwujęzycznego. Na co należy zwrócić uwagę przy planowaniu terapii. Z jakich pomocy warto korzystać podczas terapii. Jakie trudności można napotkać w trakcie terapii dziecka dwujęzycznego.

Po zakupie kursu otrzymasz:

✅ imienny Certyfikat z suplementem,

✅ bogate materiały szkoleniowe,

10-dniowy dostęp do nagrania szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania przez całą dobę!

 

 

⚜️ Plan szkolenia ⚜️

1. Czym jest dwujęzyczność.

2. Rodzaje dwujęzyczności.

3. Rola dobrej diagnozy w planowaniu skutecznych oddziaływań terapeutycznych.

4. Terapia a rodzaj problemu logopedycznego.

5. Zasady planowania terapii logopedycznej dziecka dwujęzycznego.

6. Pomoce dydaktyczne w terapii.

7. Trudności mogące pojawić się w trakcie terapii logopedycznej dziecka dwujęzycznego.

8. Zabawy wspomagające terapię.

 

Kurs poprowadzi:

mgr Małgorzata Zalewska

logopeda specjalizujący się w terapii dwujęzyczności

  • Chcesz dołączyć do kursu, ale płatnikiem będzie Twój pracodawca?  Złóż zamówienie i zaznacz „Faktura dla placówki oświatowej”. Wybierz przelew tradycyjny jako formę płatności na PayU, następnie opuść stronę. Fakturę otrzymasz tego samego dnia.
  • Kiedy otrzymasz dostęp? Dostęp otrzymasz tego samego dnia.
  • Niezadowolony z kursu? W ciągu 7 dni od zakupu wyślij wiadomość na adres kontakt@teczka-logopedy.pl z prośbą o zwrot pieniędzy.

Osiągnięcia

  • Dowiesz się jak skutecznie zaplanować terapię logopedyczną dziecka dwujęzycznego;
  • Na co należy zwrócić uwagę przy planowaniu terapii;
  • Z jakich pomocy warto korzystać podczas terapii;
  • Jakie trudności można napotkać w trakcie terapii dziecka dwujęzycznego.

Program

1‏‏‎ ‎2h

Szkolenie/Materiały

Szkolenie/Materiały dostęp2:00:00

O autorze

4.97 (58 ratings)

244 produktów

17556 uczestników

39 

Docelowi odbiorcy

  • Szkolenie kierowane jest do początkujących logopedów, studentów logopedii, logopedów z doświadczeniem pragnących usystematyzować swoją wiedzę, neurologopedów, pedagogów specjalnych, oligofrenopedagogów, nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, surdologopedów, rodziców.