O kursie
“Postawa ciała, a funkcje mowy”
Szkolenie kierowane jest do fizjoterapeutów, logopedów, neurologopedów, osteopatów, masażystów, studentów i innych zawodów medycznych.
Cele szkolenia
➡️Poszerzenie wiedzy na temat kontroli posturalnej i jej wpływu na mowę.
➡️Poznanie najnowszych badań naukowych dotyczących związku postawy i mowy.
➡️Nabycie umiejętności oceny i diagnozowania zaburzeń postawy ciała u dzieci.
➡️Rozwijanie holistycznego podejścia do pracy z pacjentem.
Zadania szkolenia
➡️Uczestnik zapozna się z podstawami kontroli posturalnej, w tym z wariantowością motoryczną i synaptic pruning.
➡️Uczestnicy poznają neurofizjologiczne mechanizmy kontroli posturalnej.
➡️Dowiedzą się o wpływie stawu skroniowo-żuchwowego na postawę ciała.
➡️Poznają anatomię i fizjologię układu stomatognatycznego.
➡️Nauczą się oceniać funkcje oddychania, połykania, ssania i żucia pod kątem ich wpływu na postawę ciała.
➡️Poznają najczęstsze zaburzenia postawy ciała u dzieci, a także metody ich analizy i oceny.
➡️Zostaną omówione, wybrane przypadki kliniczne.
➡️Poznasz zasady współpracy z fizjoterapeutą, osteopatą i terapeutą czaszkowo-krzyżowym.
Dołącz do kursu i odbierz IMIENNE ZAŚWIADCZENIE
Skorzystaj z wiedzy cenionego i doświadczonego fizjoterapeuty!
Zadbaj o to, żeby pacjent odczuł, że trafił w dobre ręce. Wykaż się profesjonalizmem, zaangażowaniem i wiedzą. Zyskasz nie tylko wdzięczność pacjenta, ale również satysfakcję ze swojej pracy.
Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia osoby prowadzącej szkolenie!
Przygotowaliśmy dla Ciebie także materiały szkoleniowe! Na pewno wykorzystasz je w swojej pracy.
Plan Szkolenia
➡️ 1. Początki kontroli posturalnej – wariantowość motoryczna, synaptic pruning.
➡️ 2. Kontrola posturalna – neurofizjologia.
➡️ 3. Staw skroniowo-żuchwowy, wpływ na postawę.
➡️ 4. Układ stomatognatyczny – podstawy anatomii, fizjologii.
➡️ 5. Funkcje oddychania, połykania, ssania, żucia – wzajemna relacja z postawą ciała.
➡️6. Najczęstsze zaburzenia postawy ciała – analiza, ocena, norma.
➡️ 7. Omówienie wybranych przypadków klinicznych.
➡️ 8. Współpraca z fizjoterapeutą, osteopatą, terapeutą czaszkowo-krzyżowym.
Co otrzymujesz w ramach kursu?
Zaświadczenie
Zaświadczenie stanowi potwierdzenie kompetencji i umiejętności zdobytych podczas szkolenia.
Materiały szkoleniowe
Otrzymasz materiały ułatwiające przyszłe prace z pacjentem.
120 dni dostępu do szkolenia
Dostęp do szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania!
Kto przeprowadzi szkolenie?
Nasz specjalista – mgr Sławomir Morel –
– Fizjoterapeuta dziecięcy, miłośnik tradycyjnej Osteopatii, w tym konceptu biodynamicznego, w trakcie włosko-maltańskiej szkoły Osteopatii Pediatrycznej. Na co dzień pracuje z dziećmi od urodzenia do wieku nastoletniego, a jego konikiem są zaburzenia emocjonalne, deprywacja snu i problemy całej drogi pokarmowej. Wyznaje filozofię holizmu w odniesieniu do zdrowia, dlatego poza fizjoterapią i osteopatią nieprzerwanie poznaje też nauki pokrewne. Poza pediatrią pracuje również z rodzicami swoich najmłodszych pacjentów, aby całościowo podchodzić do rodziny. W ostatnim czasie wspiera również zawodowych sportowców w regeneracji głębokich zasobów organizmu.
Twoja wiedza jest silnym narzędziem – poszerzaj ją i inspiruj innych do działania! Wiedza, empatia i efektywność są kluczami do osiągnięcia sukcesu każdego terapeuty! Twój udział jest nieoceniony – bądź z nami!
„Pracą dziecka jest zabawa. Dzieci uczą się poprzez wszystko, co robią.” – Carolyn Hooper
- Szkolenia posiadają Akredytację Kuratora Oświaty i mogą być finansowane ze środków publicznych – pomoc w wypełnianiu wniosków kontakt@teczka-logopedy.pl
- Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).
- Kurs można zamówić z odroczonym 21-dniowym terminem płatności dla placówki oświatowej lub indywidualnie.
- Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych
Pliki do pobrania
szkolenie/materiały
-
Dostęp
01:34:05