O kursie
“Diagnoza i terapia dziecka z opóźnionym rozwojem mowy”
Chcesz nauczyć się jak postawić diagnozę dziecka z opóźnionym rozwojem mowy i przeprowadzić profesjonalną terapię w tym zakresie?
Cele i zadania szkolenia
➡️Nauczysz się stawiać diagnozę dzieci z opóźnionym rozwojem mowy.
➡️Nauczysz się stawiać diagnozę dzieci z opóźnionym rozwojem mowy.
➡️Nauczysz się przeprowadzać profesjonalną terapię.
➡️Poznasz praktyczne ćwiczenia.
Dołącz do kursu i odbierz IMIENNE ZAŚWIADCZENIE
NIgdy nie przestawaj się rozwijać i dążyć do samodoskonalenia!
Zadbaj o to, żeby pacjent odczuł, że trafił w dobre ręce. Wykaż się profesjonalizmem, zaangażowaniem i wiedzą. Zyskasz nie tylko wdzięczność pacjenta, ale również satysfakcję ze swojej pracy.
Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia osoby prowadzącej szkolenie!
Przygotowaliśmy dla Ciebie także materiały szkoleniowe! Na pewno wykorzystasz je w swojej pracy.
Plan Szkolenia
MODUŁ I – DIAGNOZA
1. Diagnoza różnicowa. ORM a inne jednostki zaburzeń mowy i komunikacji.
2. Wywiad.
3. Alalia prolongata//samoistny opóźniony rozwój mowy. Co to takiego?
4. Alalia ekspresywna.
5. Alalia percepcyjna.
MODUŁ II – TERAPIA
1. Postępowanie terapeutyczne w przypadku samoistnego opóźnionego rozwoju mowy.
2. Standard postępowania w przypadku alalii ekspresywnej
3.Standard postępowania w przypadku alalii percepcyjnej
4. Gramatyka języka polskiego – reguły nabywania
5. Co przeszkadza w terapii. O błędach i zakłóceniach rozwoju.
MODUŁ III – ĆWICZENIA
1. Ćwiczenia praktyczne: samoistny opóźniony rozwój mowy.
2. Ćwiczenia praktyczne: alalia ekspresywna.
3. Ćwiczenia praktyczne: alalia percepcyjna
4. Ćwiczenia praktyczne: nabywanie części mowy.
5. Praktyczne ćwiczenia lewopółkulowe.
Co otrzymujesz w ramach kursu?
Zaświadczenie
Zaświadczenie stanowi potwierdzenie kompetencji i umiejętności zdobytych podczas szkolenia.
Materiały szkoleniowe
Otrzymasz materiały ułatwiające przyszłe prace z pacjentem.
365 dni dostępu do szkolenia
Dostęp do szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania!
15 lekcji wideo (kurs modułowy)
Aż roczny dostęp do kursu z możliwością otwarcia w każdym miejscu, dowolną ilość razy.
Wiedzę i wsparcie doświadczonych specjalistów.
Kto przeprowadzi szkolenie?
mgr Monika Budkowska
logopeda audiolog, neurologopeda, terapeuta karmienia, wykładowca akademicki, autorka artykułów i recenzji naukowych. Zawodowo zajmuje się tematami opóźnionego rozwoju mowy, trudności w karmieniu oraz wybiórczości pokarmowej. Prywatnie jest miłośniczką psychologii, rozwoju człowieka i holistycznego podejścia. Główna teza, którą wyznaje to: najkrótszą drogą do człowieka jest uśmiech 🙂
Twoja wiedza jest silnym narzędziem – poszerzaj ją i inspiruj innych do działania! Wiedza, empatia i efektywność są kluczami do osiągnięcia sukcesu każdego terapeuty! Twój udział jest nieoceniony – bądź z nami!
„Pracą dziecka jest zabawa. Dzieci uczą się poprzez wszystko, co robią.” – Carolyn Hooper
- Szkolenia posiadają Akredytację Kuratora Oświaty i mogą być finansowane ze środków publicznych – pomoc w wypełnianiu wniosków kontakt@teczka-logopedy.pl
- Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).
- Kurs można zamówić z odroczonym 21-dniowym terminem płatności dla placówki oświatowej lub indywidualnie.
- Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych
Zawartość kursu
Dostęp + certyfikat
-
Lekcja 1: Dostęp + certyfikat
GRUPA WSPARCIA NA FACEBOOKU
-
Dołączysz do zamkniętej grupy na FB, w której możesz zadać każde pytanie
⭐️MODUŁ I – DIAGNOZA
-
1. Diagnoza różnicowa. ORM a inne jednostki zaburzeń mowy i komunikacjI
50:12 -
2. Wywiad
47:09 -
3. Alalia prolongata//samoistny opóźniony rozwój mowy. Co to takiego?
56:24 -
4. Alalia ekspresywna
56:52 -
5. Alalia percepcyjna
47:16
⭐️MODUŁ II – TERAPIA
-
1. Postępowanie terapeutyczne w przypadku samoistnego opóźnionego rozwoju mowy
54:23 -
2. Standard postępowania w przypadku alalii ekspresywnej
50:57 -
3.Standard postępowania w przypadku alalii percepcyjnej
49:12 -
4. Gramatyka języka polskiego – reguły nabywania
41:06 -
5. Co przeszkadza w terapii. O błędach i zakłóceniach rozwoju
55:54
⭐️MODUŁ III – ĆWICZENIA
-
1. Ćwiczenia praktyczne: samoistny opóźniony rozwój mowy
46:58 -
2. Ćwiczenia praktyczne: alalia ekspresywna
48:38 -
3. Ćwiczenia praktyczne: alalia percepcyjna
50:12 -
4. Ćwiczenia praktyczne: nabywanie części mowy
43:05 -
5. Praktyczne ćwiczenia lewopółkulowe
37:56