O kursie
Terapia opóźnionego rozwoju mowy
Na szkoleniu omówione będą czynniki praktyczne wspomagające proces terapeutyczny, z uwagą na rodziców, którzy stanowią bardzo ważny komponent terapii oraz na samą osobę logopedy.
Cele i zadania szkolenia
➡️Poznasz gry i zabawy logopedyczne, pomoce własnoręcznie wykonane, pomysły na przekształcenie rzeczy codziennego użytku w logopedyczne pomoce dydaktyczne. Tak, aby dziecko zaczęło artykułować proste dźwięki mowy – samogłoski, wyrażenia dźwiękonaśladowcze, sylaby otwarte i proste, dwusylabowe wyrazy.
➡️Dowiesz się, jaka jest rola rodziców w procesie terapeutycznym.
➡️Dowiesz się co to jest pauza terapeutyczna i dlaczego jest ważna w procesie nabywania mowy.
Dołącz do kursu i odbierz IMIENNE ZAŚWIADCZENIE
NIgdy nie przestawaj się rozwijać i dążyć do samodoskonalenia!
Zadbaj o to, żeby pacjent odczuł, że trafił w dobre ręce. Wykaż się profesjonalizmem, zaangażowaniem i wiedzą. Zyskasz nie tylko wdzięczność pacjenta, ale również satysfakcję ze swojej pracy.
Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia osoby prowadzącej szkolenie!
Przygotowaliśmy dla Ciebie także materiały szkoleniowe! Na pewno wykorzystasz je w swojej pracy.
Plan szkolenia
➡️ Słownik czynny dziecka. Jak liczyć słowa wypowiadane przez dziecko? Prowadzenie dziennika mowy dziecka.
➡️ Stymulujące środowisko. Jak stworzyć odpowiednie warunki do rozwoju mowy dziecka. Różnica między kąpielą słowną a zalewaniem dziecka mową.
➡️ Rola rodziców w procesie terapeutycznym. Dla uczestników gotowa do wydruku ulotka: Jak stymulować rozwój mowy dziecka, bawiąc się z nim w domu.
➡️ Postawa logopedy w procesie terapeutycznym. Cechy osobowościowe terapeuty pracującego z małym dzieckiem. Jakie elementy wykorzystać, by skupić wzrok dziecka na twarzy logopedy, być z drugim człowiekiem w interakcji.
➡️ Co to jest pauza terapeutyczna i dlaczego jest ważna w procesie nabywania mowy.
➡️ Przedstawienie gier i zabaw logopedycznych, pomocy własnoręcznie wykonanych, pomysłów na przekształcenie rzeczy codziennego użytku w logopedyczne pomoce dydaktyczne. Tak, aby
dziecko zaczęło artykułować proste dźwięki mowy: samogłoski, wyrażenia dźwiękonaśladowcze, sylaby otwarte i proste, dwusylabowe wyrazy.
Co otrzymujesz w ramach kursu?
Zaświadczenie
Zaświadczenie stanowi potwierdzenie kompetencji i umiejętności zdobytych podczas szkolenia.
Materiały szkoleniowe
Otrzymasz materiały ułatwiające przyszłe prace z pacjentem.
120 dni dostępu do szkolenia
Dostęp do szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania!
Kto przeprowadzi szkolenie?
mgr Angelika Bartnik
neurologopeda, pedagog specjalny
ZAKUP SZKOLENIE W NIŻSZEJ CENIE! ZAKUP PAKIET SZKOLEŃ
-
Promocja Produkt w promocji
550 złOriginal price was: 550 zł.340 złCurrent price is: 340 zł. VAT
Twoja wiedza jest silnym narzędziem – poszerzaj ją i inspiruj innych do działania! Wiedza, empatia i efektywność są kluczami do osiągnięcia sukcesu każdego terapeuty! Twój udział jest nieoceniony – bądź z nami!
„Pracą dziecka jest zabawa. Dzieci uczą się poprzez wszystko, co robią.” – Carolyn Hooper
- Szkolenia posiadają Akredytację Kuratora Oświaty i mogą być finansowane ze środków publicznych – pomoc w wypełnianiu wniosków kontakt@teczka-logopedy.pl
- Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).
- Kurs można zamówić z odroczonym 21-dniowym terminem płatności dla placówki oświatowej lub indywidualnie.
- Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych
Czego się nauczysz?
- Dowiesz się, jaka jest rola rodziców w procesie terapeutycznym.
- Dowiesz się co to jest pauza terapeutyczna i dlaczego jest ważna w procesie nabywania mowy.
Zawartość kursu
Szkolenie/Materiały
-
Szkolenie-dostęp
01:38:40 -
Materiały/pobierz
Recenzje
- Wszystkie poziomy
- 1 godzina 45 minuty Czas trwania
Wymagania
- Kurs video. Otrzymujesz 120-dniowy dostęp do szkolenia i materiałów. Uczysz się w dowolnym czasie i tempie.
Tagi
Dla kogo przeznaczony jest kurs?
- Szkolenie kierowane jest do początkujących logopedów, studentów logopedii, logopedów z doświadczeniem pragnących usystematyzować swoją wiedzę, neurologopedów, pedagogów specjalnych, oligofrenopedagogów, nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, surdologopedów, rodziców.