O kursie

Logopedia bez tajemnic® Psychologia w logopedii

Logopedia bez tajemnic® Psychologia w logopedii to 5-miesięczny projekt skierowany do logopedów, neurologedów, psychologów, terapeutów, nauczycieli oraz rodziców. Zajrzyj w głąb duszy swojego pacjenta, dziecka, podopiecznego. Nie zaczynaj terapii bez wsparcia psychologicznego. Naucz się rozpoznawać potrzeby pacjenta. Naucz się reagować w trudnych sytuacjach.

Logopedia bez tajemnic Psychologia w logopedii (1)

Prelegat

mgr Angelika Kaźmierczak psycholog, logopeda, terapeuta SI

I KRYZYSY ROZWOJOWE
1. Co to jest kryzys rozwojowy dziecka?
2. Czy dobry terapeuta nie ma trudności z dzieckiem w kryzysie rozwojowym?

3. Czy prawidłowo rozwijające się dziecko doświadcza kryzysów rozwojowych?
4. Jak rozpoznać kryzys rozwojowy?
5. Co pomaga w komunikacji z dzieckiem w kryzysie?
6. Najważniejsze cechy głównych kryzysów rozwojowych małego dziecka

II KOMUNIKACJA
1. Co zrobić, gdy dziecko nie chce współpracować?
2. Jak nawiązać dobrą relację z dzieckiem?

3. Jak postępować z dzieckiem nieśmiałym?
4. Jak radzić sobie z trudnymi emocjami dziecka w gabinecie?
5. Jak reagować na błędy popełniane przez rodziców ?
6. Jak wesprzeć rodzica dziecka z wyzwaniami?

Prelegat

mgr Barbara Libicka – Gortadt pedagog specjalny, reedukator, trener kreatywności i arteterapii, coach

III TRUDNE ZACHOWANIA

1. Trudne zachowania dziecka  na terapii specjalistycznej – hamowanie pobudzonego dziecka

2. Jak reagować na złość dziecka- porady praktyczne

Prelegat

mgr Monika Cabała neurologopeda, specjalizuje się w terapii dzieci z mutyzmem wybiórczym, współautorka książek “Mutyzm wybiórczy. Trzy spojrzenia”, “Mutyzm wybiórczy w praktyce logopedycznej”, autorka pilotowego programu wsparcia ucznia z mutyzmem wybiórczym, na co dzień pracuje w szpitalu klinicznym oraz specjalistycznym, w trakcie zbierania materiałów do pracy doktorskiej.

IV PSYCHOLOGIA W MUTYZMIE WYBIÓRCZYM

1. Mutyzm wybiórczy- jak rozpoznać u dziecka?

2. Pomoc dla dziecka z mutyzmem wybiórczym

Logopedia bez tajemnic® Psychologia w logopedii to 5-miesięczny projekt skierowany do logopedów, neurologedów, psychologów, terapeutów, nauczycieli oraz rodziców.

Zajrzyj w głąb duszy swojego pacjenta, dziecka, podopiecznego. Nie zaczynaj terapii bez wsparcia psychologicznego. Naucz się rozpoznawać potrzeby pacjenta. Naucz się reagować w trudnych sytuacjach.

Zrozum pacjenta, a terapia skuteczniej i szybciej odniesie sukces.

Kryzysy rozwojowe dziecka są częścią jego drogi do nabywania nowych umiejętności i rozwoju. Są to naturalne momenty załamania, w których układ nerwowy przechodzi intensywną przebudowę. Wpływają one na zachowanie dziecka i jego chęć współpracy z otoczeniem. Są jednocześnie czymś, na co nie mamy wpływu. Dlatego świadomość tego, kiedy i jakie kryzysy pojawiają się w rozwoju każdego dziecka jest bardzo pomocna w codziennej pracy. Wiedza na ten temat pozwala lepiej zrozumieć małego człowieka, wesprzeć jego oraz jego rodzinę oraz skutecznie zaplanować zajęcia terapeutyczne w tym wyjątkowym czasie. Wielu terapeutom zwiększenie świadomości w tym zakresie przynosi dużą ulgę i utwierdza ich w przekonaniu, że trudne zachowanie dziecka nie musi być niczyją winą

Logopedia bez tajemnic Psychologia w logopedii (1)

Prelegat

mgr Angelika Kaźmierczak psycholog, logopeda, terapeuta SI

I KRYZYSY ROZWOJOWE
1. Co to jest kryzys rozwojowy dziecka?
2. Czy dobry terapeuta nie ma trudności z dzieckiem w kryzysie rozwojowym?

3. Czy prawidłowo rozwijające się dziecko doświadcza kryzysów rozwojowych?
4. Jak rozpoznać kryzys rozwojowy?
5. Co pomaga w komunikacji z dzieckiem w kryzysie?
6. Najważniejsze cechy głównych kryzysów rozwojowych małego dziecka

II KOMUNIKACJA
1. Co zrobić, gdy dziecko nie chce współpracować?
2. Jak nawiązać dobrą relację z dzieckiem?

3. Jak postępować z dzieckiem nieśmiałym?
4. Jak radzić sobie z trudnymi emocjami dziecka w gabinecie?
5. Jak reagować na błędy popełniane przez rodziców ?
6. Jak wesprzeć rodzica dziecka z wyzwaniami?

Prelegat

mgr Barbara Libicka – Gortadt pedagog specjalny, reedukator, trener kreatywności i arteterapii, coach

III TRUDNE ZACHOWANIA

1. Trudne zachowania dziecka  na terapii specjalistycznej – hamowanie pobudzonego dziecka

2. Jak reagować na złość dziecka- porady praktyczne

Prelegat

mgr Monika Cabała neurologopeda, specjalizuje się w terapii dzieci z mutyzmem wybiórczym, współautorka książek “Mutyzm wybiórczy. Trzy spojrzenia”, “Mutyzm wybiórczy w praktyce logopedycznej”, autorka pilotowego programu wsparcia ucznia z mutyzmem wybiórczym, na co dzień pracuje w szpitalu klinicznym oraz specjalistycznym, w trakcie zbierania materiałów do pracy doktorskiej.

IV PSYCHOLOGIA W MUTYZMIE WYBIÓRCZYM

1. Mutyzm wybiórczy- jak rozpoznać u dziecka?

2. Pomoc dla dziecka z mutyzmem wybiórczym

Dołącz do kursu i odbierz IMIENNE ZAŚWIADCZENIE

grafika biret

NIgdy nie przestawaj się rozwijać i dążyć do samodoskonalenia!

Zadbaj o to, żeby pacjent odczuł, że trafił w dobre ręce. Wykaż się profesjonalizmem, zaangażowaniem i wiedzą. Zyskasz nie tylko wdzięczność pacjenta, ale również satysfakcję ze swojej pracy.

Co otrzymujesz w ramach kursu?

Zaświadczenie

Zaświadczenie stanowi potwierdzenie kompetencji i umiejętności zdobytych podczas szkolenia.

Materiały szkoleniowe

Otrzymasz materiały ułatwiające przyszłe prace z pacjentem.

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie ikona-12.webp

120 dni dostępu do szkolenia

Dostęp do szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania!

ZAKUP SZKOLENIE W NIŻSZEJ CENIE! ZAKUP PAKIET SZKOLEŃ

  • Produkt w promocji
    270  VAT

Twoja wiedza jest silnym narzędziem – poszerzaj ją i inspiruj innych do działania! Wiedza, empatia i efektywność są kluczami do osiągnięcia sukcesu każdego terapeuty! Twój udział jest nieoceniony – bądź z nami!

„Pracą dziecka jest zabawa. Dzieci uczą się poprzez wszystko, co robią.” – Carolyn Hooper


  • Szkolenia posiadają Akredytację Kuratora Oświaty i mogą być finansowane ze środków publicznych – pomoc w wypełnianiu wniosków kontakt@teczka-logopedy.pl
  • Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).
  • Kurs można zamówić z odroczonym 21-dniowym terminem płatności dla placówki oświatowej lub indywidualnie.
  • Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych

Czego się nauczysz?

  • Skuteczna i szybka terapia logopedyczna
  • Tajniki psychologii w terapii logopedycznej

Zawartość kursu

⭐️ INFORMACJE

  • Kurs

I KRYZYSY ROZWOJOWE

  • Kurs 1. Co to jest kryzys rozwojowy dziecka?
    21:56
  • Kurs 2. Czy dobry terapeuta ma trudności z dzieckiem w kryzysie rozwojowym?
    20:31
  • Kurs 3. Jak rozpoznać kryzys rozwojowy?
    24:23
  • Kurs 4. Co pomaga w komunikacji z dzieckiem w kryzysie?
    23:45
  • Kurs 5. Najważniejsze cechy głównych kryzysów rozwojowych małego dziecka.
    18:39

II KOMUNIKACJA

  • Kurs 1. Co zrobić, gdy dziecko nie chce współpracować?
    23:17
  • Kurs 2. Jak nawiązać dobrą relację z dzieckiem?
    22:50
  • Kurs 3. Jak postępować z dzieckiem nieśmiałym?
    19:46
  • Kurs 4. Jak radzić sobie z trudnymi emocjami dziecka w gabinecie?
    21:32
  • Kurs 5. Jak reagować na błędy popełniane przez rodziców
    22:38
  • Kurs 6.  Jak wesprzeć rodzica dziecka z wyzwaniami 
    20:22

III TRUDNE ZACHOWANIA

  • Kurs 1. Trudne dziecko na terapii specjalistycznej – hamowanie pobudzonego dziecka
    25:12
  • Kurs 2. Jak reagować na złość dziecka- porady praktyczne
    25:18

IV. PSYCHOLOGIA W MUTYZMIE WYBIÓRCZYM

  • Kurs.1 Mutyzm wybiórczy- jak rozpoznać u dziecka?
    21:50
  • Kurs 2. Pomoc dla dziecka z Mutyzmem Wybiórczym
    17:49

Zaświadczenia – pobierz

  • Zaświadczenie

Recenzje

5.0
Total 24 Ratings
5
24 Ratings
4
0 Rating
3
0 Rating
2
0 Rating
1
0 Rating
Kurs na bardzo wysokim poziomie i prowadzony profesjonalnie.
MT
3 miesiące ago
Super
MK
5 miesięcy ago
Bardzo przydatne wiadomości
E
6 miesięcy ago
ok
D
6 miesięcy ago
Super
AM
7 miesięcy ago
Polecam gorąco!
JL
8 miesięcy ago
Bardzo mi się podobalo
SS
10 miesięcy ago
Polecam.
AK
11 miesięcy ago
Dobrze
Justyna Giwerska-Kmieć
12 miesięcy ago
Siper
Bardzo ciekawy kurs - obrazowo przedstawione problemy w komunikacji z pacjentem u logopedy. Polecam!
Bardzo przydatne
JM
1 rok ago
Bardzo przystępny i rzetelny kurs. Polecam.
K
1 rok ago
Rzetelny i pomocny.
MB
1 rok ago
Super dawka wiedzy:) świetny przekaz
Bardzo przydatne informacje. Dziękuję wszystkim Paniom prowadzącym.
rewelacja
Bardzo rozbudowany. Niektóre treści były nowością dla mnie, a inne wymagały utrwalenia. Bardzo dobrze i treściwie opracowany. Konkretny.
JD
1 rok ago
super kurs, bardzo ciekawy
MG
1 rok ago
polecam
299 
Czas dostępności kursu: 120 dni

Zawarte materiały

  • Zaświadczenie do samodzielnego wypełnienia

Dla kogo przeznaczony jest kurs?

  • Logopedia bez tajemnic® Psychologia w logopedii to projekt skierowany do logopedów, neurologedów, psychologów, terapeutów, nauczycieli oraz rodziców.