DIAGNOZA I TERAPIA DYZARTRII

O kursie

“Diagnoza i terapia dyzartrii”

Kurs dla studentów logopedii, nauczycieli, logopedów z doświadczeniem pragnących usystematyzować swoją wiedzę, neurologopedów, specjalistów dziedzin pokrewnych i rodziców.

Jak dobierać odpowiednie narzędzia do oceny dyzartrii?

➡️Interesujesz się tematyką szkolenia i dążysz do rozwoju w tym kierunku?

➡️Chcesz wyróżnić się poprzez swoją wiedzę, doświadczenie i profesjonalizm?

Dołącz do kursu i odbierz IMIENNE ZAŚWIADCZENIE


grafika biret

Nigdy nie przestawaj się rozwijać i dążyć do samodoskonalenia!

Zadbaj o to, żeby pacjent odczuł, że trafił w dobre ręce. Wykaż się profesjonalizmem, zaangażowaniem i wiedzą. Zyskasz nie tylko wdzięczność pacjenta, ale również satysfakcję ze swojej pracy.


Plan szkolenia

➡️ 1. Dyzartria – definicja.

➡️ 2. Podział dyzartrii ze względu na objawy i lokalizację.

➡️ 3. Przyczyny zaburzeń o charakterze dyzartrii.

➡️ 4. Dyzartria w przebiegu chorób neurologicznych (SLA, Parkinson, stwardnienie rozsiane, choroba Huntingtona).

➡️ 5. Badanie dyzartrii – postępowanie oraz wybór narzędzi do diagnozy

➡️ 6.Charakterystyka objawów dyzartrii.

➡️ 7. Kompleksowa terapia logopedyczna pacjenta z dyzartrią.

Co otrzymujesz w ramach kursu?

Zaświadczenie

Zaświadczenie stanowi potwierdzenie kompetencji i umiejętności zdobytych podczas szkolenia.

Materiały szkoleniowe

Otrzymasz materiały ułatwiające przyszłe prace z pacjentem.

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie ikona-12.webp

120 dni dostępu do szkolenia

Dostęp do szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania!


Kto przeprowadzi szkolenie?

Nasz specjalista mgr Urszula Mazur

neurologopeda, surdologopeda, wykładowca, terapeuta miofunkcjonalny, Provider Johansena, instruktor Shantala, od 14 lat prowadzi poradnię logopedyczną zakontraktowaną w ramach NFZ w Sulęcinie.

ZAKUP SZKOLENIE W NIŻSZEJ CENIE! ZAKUP PAKIET SZKOLEŃ

  • Produkt w promocji
    Original price was: 375 zł.Current price is: 270 zł. VAT

Twoja wiedza jest silnym narzędziem – poszerzaj ją i inspiruj innych do działania! Wiedza, empatia i efektywność są kluczami do osiągnięcia sukcesu każdego terapeuty! Twój udział jest nieoceniony – bądź z nami!

Pracą dziecka jest zabawa. Dzieci uczą się poprzez wszystko, co robią.” – Carolyn Hooper


  • Szkolenia posiadają Akredytację Kuratora Oświaty i mogą być finansowane ze środków publicznych – pomoc w wypełnianiu wniosków kontakt@teczka-logopedy.pl
  • Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).
  • Kurs można zamówić z odroczonym 21-dniowym terminem płatności dla placówki oświatowej lub indywidualnie.
  • Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych

Czego się nauczysz?

  • Zdobędziesz wiedzę o występujących przyczynach i objawach dyzartrii.
  • Nauczysz się doboru narzędzi do oceny dyzartrii oraz wiedzę dotyczącą postępowania terapeutycznego.
  • Zdobędziesz umiejętność dostosowania odpowiednich ćwiczeń oddechowych, fonacyjnych, artykulacyjnych w prowadzonej terapii pacjenta z dyzartrią.

Pliki do pobrania

Szkolenie/materiały

  • Dostęp
    01:58:57

Student Ratings & Reviews

5.0
Total 4 Ratings
5
4 Ratings
4
0 Rating
3
0 Rating
2
0 Rating
1
0 Rating
MM
2 miesiące temu
Polecam!
AK
7 miesięcy temu
POLECAM
JS
2 lata temu
Bardzo polecam szkolenia z Panią Urszulą Mazur. Ogromne doświadczenie i wiele cennej wiedzy. Dziękuję :)
KJ
2 lata temu
Dyzartia w pigułce.
59 
VAT
Czas dostępu do kursu: 121 dni

Materiał zawiera

  • Skrypt logopedyczny
  • Dostęp do kursu przez 120 dni

Wymagania

  • Kurs video. Otrzymujesz 120-dniowy dostęp do szkolenia i materiałów. Uczysz się w dowolnym czasie i tempie.

Do kogo jest kierowany kurs:

  • Początkujący logopedzi
  • Studenci logopedii
  • Terapeuci wczesnej interwencji
  • Nauczyciele
  • Logopedzi z doświadczeniem pragnących usystematyzować swoją wiedzę
  • Neurologopedzi
  • Specjaliści dziedzin pokrewnych
  • Rodzice
DIAGNOZA I TERAPIA DYZARTRII