0(0)

Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego – teoria i praktyka – film

‏‏‎ ‎

️ CERTYFIKOWANY KURS®

Aby stwierdzić, że u dziecka występują zaburzenia przetwarzania słuchowego, konieczne jest spełnienie kilku warunków. Jednym z nich jest to, aby… ucho funkcjonowało prawidłowo. Kierując rodziców i dziecko na konsultacje z audiologiem lub osobą zajmującą się treningiem słuchowym warto wiedzieć także w jakim wieku musi być dziecko, u którego możliwe jest postawienie diagnozy APD, a kiedy możemy mówić wyłącznie o ryzyku ich wystąpienia. Ponadto, koniecznością jest umiejętne wytłumaczenie rodzicom, dlaczego i po co odsyłamy ich do kolejnego specjalisty zajmującego się badaniami słuchu, kiedy wyniki badań progu słyszenia nie budzą zastrzeżeń. Czy wiesz, jak to zrobić

Dowiedz się, czym różną się popularne treningi słuchowe i dlaczego system FM w przypadku dziecka z APD może okazać się strzałem w dziesiątkę.

Czy na APD przysługuje dziecku orzeczenie?

Zapoznaj się z gotowymi propozycjami zabaw rozwijających funkcje słuchowe i… naucz się je dobierać odpowiednio do objawów APD, które występują u danego dziecka. Nie trać czasu na ćwiczenia, które niewiele wniosą do procesu terapeutycznego. Skorzystaj z wachlarza inspiracji zawartego w obszernej części praktycznej szkolenia❗️

 

Po zakupie kursu otrzymasz:

✅ imienny Certyfikat z suplementem,

✅ bogate materiały szkoleniowe,

10-dniowy dostęp do nagrania szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania przez całą dobę!

 

 

📑 Plan szkolenia

1. Czym jest centralne przetwarzanie słuchowe?

2. Słyszenie a słuchanie. Zaburzenia ośrodkowych procesów przetwarzania słuchowego.

3. Rozpoznanie CAPD u dzieci – objawy, diagnostyka, profile kliniczne zaburzeń przetwarzania słuchowego.

4. Formy pomocy w przypadku CAPD.

5. Terapia logopedyczna dziecka z zaburzeniami przetwarzania słuchowego.

6. Przetwarzanie słuchowe a funkcje fonologiczne.

7. Stymulacja funkcji słuchowych – rodzaje i przykłady ćwiczeń.

8. Najpopularniejsze treningi usprawniające procesy przetwarzania słuchowego.

 

👩‍🎓 Kurs poprowadzi:

mgr Renata Bronisz

wykładowca akademicki, logopeda, audiolog, oligorenopedagog

 

• Chcesz dołączyć do kursu, ale płatnikiem będzie Twój pracodawca? Złóż zamówienie i zaznacz „Faktura dla placówki oświatowej”. Wybierz przelew tradycyjny jako formę płatności na PayU, następnie opuść stronę. Fakturę otrzymasz tego samego dnia.
• Kiedy otrzymasz dostęp? Dostęp otrzymasz tego samego dnia.
• Niezadowolony z kursu? W ciągu 7 dni od zakupu wyślij wiadomość na adres kontakt@teczka-logopedy.pl z prośbą o zwrot pieniędzy.

Osiągnięcia

  • Uczestnik kursu nabędzie wiedzę teoretyczną dotyczącą centralnych procesów przetwarzania słuchowego i ich zaburzeń;
  • nauczy się rozpoznawać trudności i objawy spowodowane CAPD;
  • dowie się, jak wygląda proces diagnostyczny CAPD u dzieci;
  • dowie się jakie formy pomocy są zalecane w przypadku CAPD, w tym jakie są najpopularniejsze treningi słuchowe stosowane obecnie i czym się charakteryzują;
  • nabędzie praktyczną wiedzę o sposobach stymulacji funkcji słuchowych podczas zajęć logopedycznych.

Program

2‏‏‎ ‎2h

Dostęp do szkolenia i materiałów:

Dostęp do szkolenia:1:53:36
Materiały szkoleniowe:

O autorze

4.96 (55 ratings)

237 produktów

16839 uczestników

Jestem logopedą doświadczonym w pracy z dziećmi, w dużej mierze z tymi o specjalnych potrzebach edukacyjnych, z wykształcenia również oligofrenopedagogiem i audiologiem. Ukończyłam liczne szkolenia i kursy doskonalące, m.in. z PECS, systemu Makaton, kinezjotapingu logopedycznego, Metody Krakowskiej. Nie ustaję w kształceniu się – moją nadrzędną zasadą w pracy terapeutycznej jest to, by zawsze dostosowywać metodykę pracy do dziecka, a nie dziecko do metodyki. Prowadzę stronę na Facebooku: Logoratorium – Renata Bronisz, na której zamieszczam autorskie infografiki, broszury, plakaty i pomoce terapeutyczne. Jestem absolwentką Studium Edytorstwa Współczesnego, miłośniczką poprawności językowej i ilustracji dziecięcej. Przepadam za podróżami, literaturą i dobrą kawą.
5.00 (2 ratings)

12 produktów

0 uczestników

39 

Docelowi odbiorcy

  • Szkolenie kierowane jest do początkujących logopedów, studentów logopedii, logopedów z doświadczeniem pragnących usystematyzować swoją wiedzę, neurologopedów, pedagogów specjalnych, oligofrenopedagogów, nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, surdologopedów, rodziców.