O kursie
Dołącz do kursu i odbierz IMIENNE ZAŚWIADCZENIE oraz MATERIAŁY SZKOLENIOWE, które pomogą Ci podczas przeprowadzenia terapii!
Kurs dla studentów logopedii, nauczycieli, logopedów z doświadczeniem pragnących usystematyzować swoją wiedzę, neurologopedów, specjalistów dziedzin pokrewnych i rodziców.
Czego nauczysz się na kursie?
Jak powinna wyglądać diagnoza dziecka z autyzmem.
Jak stworzyć skuteczny program terapii dziecka z ASD.
Na czym dokładniej polega terapia logopedyczna.
Jaki jest plan kursu?
MODUŁ 1
Czym jest spektrum autyzmu? – Klasyfkacja, charakterystyka zachowań komunikacyjnych.
MODUŁ 2
Podążanie za potrzebami dziecka. Komunikacja funkcjonalna.
MODUŁ 3
Zaburzenia sensoryczne w spektrum autyzmu.
MODUŁ 4
Diagnoza logopedyczna dziecka z ASD.
- Wywiad z rodzicami. Przygotowanie do pierwszego spotkania z dzieckiem.
- W jakich warunkach prowadzimy diagnozę logopedyczną? Rola zabawy.
- Elementarne umiejętności komunikacyjne.
- Ocena mowy dziecka z ASD. Echolalia jako forma komunikacji.
- Gotowe narzędzia diagnostyczne – propozycje.
MODUŁ 5
Tworzenie programu terapii dziecka z ASD.
MODUŁ 6
Terapia logopedyczna dziecka z ASD.
- Wspólne pole uwagi, kontakt wzrokowy. Bawmy się jeszcze
- Gest wskazywania palcem (dokonywanie wyboru).
- Praca z echolalią. Naśladownictwo i naprzemienność.
- Dziecko z zespołem Aspergera u logopedy.
Co otrzymujesz w ramach kursu?

Imienne zaświadczenie
Zaświadczenie stanowi potwierdzenie kompetencji i umiejętności w zakresie danej dziedziny. Jest pełnowartościowym dokumentem.

Możliwość zadawania pytań
Skorzystaj z wiedzy i praktycznego doświadczenia prowadzącej — uzyskaj odpowiedzi na nurtujące Cię pytania!

Materiały szkoleniowe
Otrzymasz komplet materiałów, ułatwiających przyszłe prace z pacjentem.

12 miesięcy dostępu do nagrania
Dostęp do nagrania szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania!
Kto przeprowadzi szkolenie?

Nasz specjalista –mgr Renata Bronisz
Logopeda-audiolog, oligofrenopedadog, wykładowca akademicki. Swoją specjalistyczną wiedzę czerpie m.in. z najnowszym publikacji naukowych, odbyła liczne szkolenia i kursy doskonalące,w tym kurs bazowy terapii behawioralnej, Picture Exchange Communication System, szkolenia z systemu Makaton, Metody Krakowskiej

Promocyjna cena kursu 99 zł!
Chcesz, żeby terapia była efektywna?
Zadbaj o to, żeby pacjent odczuł, że trafił w dobre ręce. Wykaż się profesjonalizmem, zaangażowaniem i wiedzą. Przeprowadź terapię jak ekspert w swojej dziedzinie. Zyskasz nie tylko wdzięczność pacjenta, ale również satysfakcję ze swojej pracy.
Akredytacja Kurator Oświaty
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.),
AKREDYTACJA
Jesteśmy Niepublicznym Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli i posiadamy Akredytację MEN na wszystkie nasze usługi. W związku z powyższym szkolenia mogą być w całości finansowane ze środków publicznych.
Zawartość kursu
Szkolenie/Materiały
-
Lekcja 1: Dostęp/materiały
MODUŁ 1 ? Czym jest spektrum autyzmu? – Klasyfikacja, charakterystyka zachowań komunikacyjnych
-
Oglądaj Spektrum autyzmu: Klasyfkacja, charakterystyka zachowań komunikacyjnych.
40:13
MODUŁ 2 ? Podążanie za potrzebami dziecka. Komunikacja funkcjonalna.
-
Oglądaj: Podążanie za potrzebami dziecka. Komunikacja funkcjonalna
43:08
MODUŁ 3 ? Zaburzenia sensoryczne w spektrum autyzmu
-
Oglądaj: Zaburzenia sensoryczne w spektrum autyzmu
41:42
MODUŁ 4 ? Diagnoza logopedyczna dziecka z ASD
-
a) Wywiad z rodzicami. Przygotowanie do pierwszego spotkania z dzieckiem
34:31 -
b) W jakich warunkach prowadzimy diagnozę logopedyczną? Rola zabawy.
39:28 -
c) Elementarne umiejętności komunikacyjne.
40:00 -
d) Ocena mowy dziecka z ASD. Echolalia jako forma komunikacji.
29:56 -
e) Gotowe narzędzia diagnostyczne – propozycje.
22:12
MODUŁ 5 ? Tworzenie programu terapii dziecka z ASD.
-
Oglądaj: Tworzenie programu terapii dziecka z ASD
26:13
MODUŁ 6 ? Terapia logopedyczna dziecka z ASD
-
a) Wspólne pole uwagi, kontakt wzrokowy. Bawmy się jeszcze
32:38 -
b) Gest wskazywania palcem (dokonywanie wyboru).
30:35 -
c) Praca z echolalią. Naśladownictwo i naprzemienność.
32:39 -
d) Dziecko z zespołem Aspergera u logopedy.
50:55
Skrypty logopedyczne
-
Do pobrania -> 15 skryptów/materiałów logopedycznych