Autyzm – praktyczne warsztaty i ćwiczenia *Szkolenia na żywo + nagranie /01.02.2025

399  VAT

Kategoria:

Opis

Szkolenie kierowane jest do logopedów, nauczycieli pracujących z dzieckiem z autyzmem, niepełnosprawnością intelektualną, zagrożonych niedostosowaniem społecznym, z FASD, pedagogów specjalnych, nauczycieli prowadzących zajęcia rewalidacyjne.

Szukasz sposobu na poszerzenie swoich kwalifikacji i zwiększenie efektywności swojej pracy? “Autyzm – praktyczne warsztaty i ćwiczenia” to idealne rozwiązanie dla każdego specjalisty, który chce pomagać swoim pacjentom w osiągnięciu widocznych efektów. 

Skorzystaj z promocji i zdobądź dostęp do 10 h warsztatu!

 

Co zyskasz?

  • Praktyczne wskazówki i strategie
  • Warsztaty pomogą Ci rozwinąć Twoje kompetencje zawodowe i poszerzyć horyzonty.
  • Znajomość najnowszych trendów.
  • Umiejętność współpracy z innymi specjalistami.

Warsztat obejmuje:

  • Wykłady teoretyczne.
  • Ćwiczenia praktyczne.

Dodatkowe korzyści:

  • Materiały szkoleniowe. Uczestnicy warsztatów otrzymają przykładowe programy pracy z dzieckiem, scenariusze spotkań, programy domowe dla rodziców i przykładowe pomoce dydaktyczne.
  • Imienne zaświadczenie potwierdzające Twoje nabyte umiejętności.
  • Otrzymasz 60 dni dostępu do warsztatu.

 

“Od diagnozy do programu cz.I”

Cele i zadania szkolenia

Cele szkolenia:

– Zapoznanie uczestników z metodami diagnozy potrzeb i możliwości komunikacyjnych dzieci z autyzmem.

– Przedstawienie narzędzi do diagnozy funkcjonalnej.

– Nauka wyznaczania obszarów i celów terapii.

– Zapoznanie z przykładowymi programami terapeutycznymi, w tym logopedycznymi i rewalidacyjnymi.

Zadania szkolenia:

– Omówienie metod diagnozy komunikacyjnej u dzieci z autyzmem.

– Prezentacja przykładów narzędzi do diagnozy funkcjonalnej.

– Wskazanie kluczowych obszarów i celów terapii. Przedstawienie przykładowych programów terapeutycznych i rewalidacyjnych.

Plan szkolenia

 

➡️ Diagnoza potrzeb i możliwości komunikacyjnych dziecka z autyzmem.

➡️ Przykłady narzędzi diagnozy funkcjonalnej.

➡️Wyznaczanie obszarów i celów oddziaływań terapeutycznych.

➡️Przykładowe programy terapeutyczne, w tym logopedyczne i zajęć rewalidacji.

 

Jaki jest termin szkolenia?

ikona kalendarza

01.02.2025

17:00-20:00

“Warsztat i działania terapeutyczne cz. II”

Cele i zadania szkolenia

Cele szkolenia:

– Zapoznanie uczestników z przykładowym schematem spotkania terapeutycznego.

– Przekazanie praktycznych narzędzi do rozwijania bazowych umiejętności komunikacyjnych u dzieci z autyzmem.

– Omówienie metod komunikacji oraz ich zastosowania w praktyce.

– Prezentacja propozycji pomocy dydaktycznych wspierających komunikację.

Zadania szkolenia:

– Przedstawienie krok po kroku schematu spotkania terapeutycznego.

– Prezentacja ćwiczeń i zabaw rozwijających podstawowe i zaawansowane umiejętności komunikacyjne.

– Zaprezentowanie praktycznych pomocy dydaktycznych do wspomagania komunikacji.

 

Plan szkolenia

➡️ Krok po kroku, czyli przykładowy schemat spotkania.

➡️ Praktyczne rozwiązania:

– ćwiczenia i zabawy rozwijające umiejętności bazowe dla komunikacji,

– ćwiczenia zwiększające skuteczność komunikacji dziecka z autyzmem.

➡️Pomoce dydaktyczne do wykorzystania w pracy z przedszkolakami oraz uczniami szkoły podstawowej.

 

Jaki jest termin szkolenia?

ikona kalendarza

07.02.2025

10:00-13:00

“Od słowa do wypowiedzi cz. III”

Cele i zadania szkolenia

Cele szkolenia:

– Zapoznanie uczestników z metodami budowania systemu języka u dzieci z autyzmem.

– Przekazanie narzędzi do rozwijania umiejętności przygotowujących dzieci z autyzmem do czytania.

– Omówienie roli komunikacji w rozwijaniu kompetencji społecznych i przedstawienie ćwiczeń wspierających te umiejętności.

Zadania szkolenia:

– Prezentacja strategii budowania systemu języka u dzieci z autyzmem.

– Przedstawienie zabaw i ćwiczeń przygotowujących do nauki czytania.

– Omówienie ćwiczeń rozwijających rozpoznawanie gestów, mimiki, prozodię głosu oraz umiejętności słuchania i budowania dialogu.

Plan szkolenia

➡️ Budowanie systemu języka u dzieci z autyzmem.

➡️ Zabawy i ćwiczenia przygotowujące do czytania.

➡️Rola komunikacji w rozwijaniu kompetencji społecznych dziecka z autyzmem – ćwiczenia rozwijające rozpoznawanie gestów, mimiki, prozodię głosu, ćwiczenia zdobywania informacji, słuchania innych, budowania dialogu i naprzemienności w komunikacji.

 

Jaki jest termin szkolenia?

ikona kalendarza

08.02.2025

17:00-21:00


Szukasz holistycznego podejścia? Warsztat gwarantuje wzmocnienie kompetencji nauczycieli, pedagogów specjalnych, terapeutów pedagogicznych, logopedów oraz rodziców w pracy z dzieckiem z deficytami w zakresie kompetencji emocjonalno-społecznych. Wzbogacenie warsztatu pracy nauczycieli i specjalistów o praktyczne rozwiązania, ćwiczenia i pomoce dydaktyczne wykorzystywane w treningach umiejętności społecznych.

Kto przeprowadzi szkolenia?

 

Nasz specjalista: mgr Magdalena Bielenin

logopeda, oligofrenopedagog, terapeuta wczesnego wspomagania oraz specjalista w zakresie pracy z dzieckiem i uczniem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Z wielką pasją dzieli się bogatym doświadczeniem zawodowym w zakresie pracy logopedycznej z dzieckiem z wyzwaniami rozwojowymi. Trener TUS I i II stopnia.

 

Twoja wiedza jest silnym narzędziem – poszerzaj ją i inspiruj innych do działania! Wiedza, empatia i efektywność są kluczami do osiągnięcia sukcesu każdego terapeuty! Twój udział jest nieoceniony – bądź z nami!

„Pracą dziecka jest zabawa. Dzieci uczą się poprzez wszystko, co robią.” – Carolyn Hooper

 


  • Szkolenia posiadają Akredytację Kuratora Oświaty i mogą być finansowane ze środków publicznych – pomoc w wypełnianiu wniosków kontakt@teczka-logopedy.pl
  • Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).
  • Kurs można zamówić z odroczonym 21-dniowym terminem płatności dla placówki oświatowej lub indywidualnie.
  • Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych

Może spodoba się również…