ROZWÓJ MOWY DZIECI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ

O kursie

“Rozwój mowy dzieci niepełnosprawnych intelektualnie (stopień lekki, głębszy – umiarkowany i znaczny, głęboki)”

Szkolenie kierowane jest do logopedów, neurologopedów, pedagogów specjalnych.

Cele i zadania szkolenia

➡️Poznanie pojęć: komunikacja, komunikacja całościowa, niepełnosprawność intelektualna, oligofazja

➡️Zapoznanie się z prawidłowym rozwojem mowy

➡️Poznanie różnych modeli rozwoju mowy osób niepełnosprawnych intelektualne

➡️Poznanie zaburzeń rozwoju mowy dzieci niepełnosprawnych intelektualnie


Dołącz do kursu i odbierz IMIENNE ZAŚWIADCZENIE

grafika biret

NIgdy nie przestawaj się rozwijać i dążyć do samodoskonalenia!

Zadbaj o to, żeby pacjent odczuł, że trafił w dobre ręce. Wykaż się profesjonalizmem, zaangażowaniem i wiedzą. Zyskasz nie tylko wdzięczność pacjenta, ale również satysfakcję ze swojej pracy.

dzieci joanna czapla niepełnosprawność intelektualna

Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia osoby prowadzącej szkolenie!

Przygotowaliśmy dla Ciebie także materiały szkoleniowe! Na pewno wykorzystasz je w swojej pracy.

Plan Szkolenia

➡️ 1. Terminologia

– niepełnosprawność intelektualna w stopniu lekkim, umiarkowanym znacznym i głębokim

– komunikacja, komunikacja całościowa

– oligofazja

➡️ 2. Normatywny rozwój mowy.

➡️ 3. Dwa modele rozwoju mowy osób z niepełnosprawnością intelektualną.

➡️ 4. Zaburzenia rozwoju mowy osób niepełnosprawnych intelektualnie.

➡️ 5. Cechy mowy osób z niepełnosprawnością intelektualną.

➡️ 6. Czynniki warunkujące sprawność komunikowania się osób niepełnosprawnych intelektualnie.

Co otrzymujesz w ramach kursu?

Zaświadczenie

Zaświadczenie stanowi potwierdzenie kompetencji i umiejętności zdobytych podczas szkolenia.

Materiały szkoleniowe

Otrzymasz materiały ułatwiające przyszłe prace z pacjentem.

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie ikona-12.webp

120 dni dostępu do szkolenia

Dostęp do szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania!


Kto przeprowadzi szkolenie?

Nasz specjalista: Joanna Czapla – Neurologopeda, glottodydaktyk, pedagog, pedagog specjalny, wykładowca akademicki. Zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną, neurologopedyczną oraz glottodydaktyką w założonym przez siebie Gabinecie Logopedycznym SYGMUS.

ZAKUP SZKOLENIE W NIŻSZEJ CENIE! ZAKUP PAKIET SZKOLEŃ

Twoja wiedza jest silnym narzędziem – poszerzaj ją i inspiruj innych do działania! Wiedza, empatia i efektywność są kluczami do osiągnięcia sukcesu każdego terapeuty! Twój udział jest nieoceniony – bądź z nami!

„Pracą dziecka jest zabawa. Dzieci uczą się poprzez wszystko, co robią.” – Carolyn Hooper


  • Szkolenia posiadają Akredytację Kuratora Oświaty i mogą być finansowane ze środków publicznych – pomoc w wypełnianiu wniosków kontakt@teczka-logopedy.pl
  • Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).
  • Kurs można zamówić z odroczonym 21-dniowym terminem płatności dla placówki oświatowej lub indywidualnie.
  • Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych

Czego się nauczysz?

  • poznanie pojęć: komunikacja, komunikacja całościowa, niepełnosprawność intelektualna, oligofazja
  • zapoznanie się z prawidłowym rozwojem mowy
  • poznanie różnych modeli rozwoju mowy osób niepełnosprawnych intelektualne
  • poznanie zaburzeń rozwoju mowy dzieci niepełnosprawnych intelektualnie

Pliki do pobrania

Szkolenie/materiały

  • Dostęp
    01:26:22

Student Ratings & Reviews

5.0
Total 3 Ratings
5
3 Ratings
4
0 Rating
3
0 Rating
2
0 Rating
1
0 Rating
KB
9 miesięcy temu
Kurs ukazujący czego oczekiwać od dzieci na różnym poziomie funkcjonowania
JZ
11 miesięcy temu
polecam
M
12 miesięcy temu
Bardzo ciekawe, czekam na kolejne moduły
59 
VAT
Czas dostępu do kursu: 121 dni

Materiał zawiera

  • Praktyczne ćwiczenia
  • Wiedza specjalistów
  • Materiały szkoleniowe
  • Imienne zaświadczenie

Do kogo jest kierowany kurs:

  • Początkujący logopedzi
  • Studenci logopedii
  • Terapeuci wczesnej interwencji
  • Nauczyciele
  • Specjaliści dziedzin pokrewnych
  • Rodzice
ROZWÓJ MOWY DZIECI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ