Opis
“JEDZENIE : DIAGNOSTYKA I STRATEGIE LECZENIA – DZIECI STARSZE”
Kurs dla studentów logopedii, nauczycieli, logopedów z doświadczeniem pragnących usystematyzować swoją wiedzę, neurologopedów, specjalistów dziedzin pokrewnych i rodziców.
Cele i zadania szkolenia
➡️Zdobędziesz wiedzę z zakresu rozwoju funkcji związanych z jedzeniem
➡️Nauczysz się diagnozować przyczyny trudności w zakresie jedzenia
➡️Nauczysz się dobierać odpowiednie metody i techniki terapeutycznych w sytuacji występowania nieprawidłowości w zakresie jedzenia o różnorodnym podłożu
Dołącz do kursu i odbierz IMIENNE ZAŚWIADCZENIE
Nigdy nie przestawaj się rozwijać i dążyć do samodoskonalenia!
Zadbaj o to, żeby pacjent odczuł, że trafił w dobre ręce. Wykaż się profesjonalizmem, zaangażowaniem i wiedzą. Przeprowadź terapię jak ekspert w swojej dziedzinie. Zyskasz nie tylko wdzięczność pacjenta, ale również satysfakcję ze swojej pracy.
Zadbaj o to, żeby pacjent odczuł, że trafił w dobre ręce. Wykaż się profesjonalizmem, zaangażowaniem i wiedzą. Zyskasz nie tylko wdzięczność pacjenta, ale również satysfakcję ze swojej pracy.
Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia osoby prowadzącej szkolenie!
Przygotowaliśmy dla Ciebie także materiały szkoleniowe! Na pewno wykorzystasz je w swojej pracy.
Plan szkolenia
➡️ 1. Rozwój funkcji związanych z jedzeniem.
➡️ 2. Jakie czynniki mają wpływ na jedzenie? Diagnostyka:
- budowa anatomiczna obszaru ustno-twarzowego
- odruchy ustno-twarzowe
- napięcie mięśniowe
- umiejętności motoryczne dziecka (gryzienie, żucie, połykanie)
- funkcjonowanie sensoryczne
- pozycja dziecka w czasie jedzenia
- sposób podawania pokarmu
➡️ 3. Postępowanie terapeutyczne w przypadku nieprawidłowości w zakresie:
- budowy anatomiczna obszaru ustno-twarzowego
- odruchów ustno-twarzowych
- napięcia mięśniowego
- umiejętności motorycznych dziecka (gryzienie, żucie, połykanie)
- funkcjonowania sensorycznego
Co otrzymujesz w ramach kursu?
Zaświadczenie
Zaświadczenie stanowi potwierdzenie kompetencji i umiejętności zdobytych podczas szkolenia.
Materiały szkoleniowe
Otrzymasz materiały ułatwiające przyszłe prace z pacjentem.
120 dni dostępu do szkolenia
Dostęp do szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania!
Kto przeprowadzi szkolenie?
mgr Anna Jaźwińska-Chren
Neurologopeda, terapeuta karmienia. Ukończyła kurs I stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, jest w trakcie kursu ACT (Terapia Akceptacji i Zaangażowania). Doskonali się̨ w zakresie diagnostyki i terapii trudności z karmieniem niemowląt oraz dzieci starszych. Bliskie jej sercu, zarówno w życiu codziennym jak i zawodowym, są założenia TSR: koncentracja na pozytywach, rozwiązaniach, teraźniejszości i przyszłości, oraz przekonanie, że kierunek terapii wyznacza nie problem, a potrzeby.
Prywatnie jest mamą i żoną, miłośniczką podróży, dobrej kuchni i skandynawskich kryminałów.
ZAKUP SZKOLENIE W NIŻSZEJ CENIE! ZAKUP PAKIET SZKOLEŃ
-
Produkt w promocjiOriginal price was: 375 zł.270 złCurrent price is: 270 zł. VAT
Twoja wiedza jest silnym narzędziem – poszerzaj ją i inspiruj innych do działania! Wiedza, empatia i efektywność są kluczami do osiągnięcia sukcesu każdego terapeuty! Twój udział jest nieoceniony – bądź z nami!
„Pracą dziecka jest zabawa. Dzieci uczą się poprzez wszystko, co robią.” – Carolyn Hooper
- Szkolenia posiadają Akredytację Kuratora Oświaty i mogą być finansowane ze środków publicznych – pomoc w wypełnianiu wniosków kontakt@teczka-logopedy.pl
- Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).
- Kurs można zamówić z odroczonym 21-dniowym terminem płatności dla placówki oświatowej lub indywidualnie.
- Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych
-
Produkt w promocjiOriginal price was: 650 zł.500 złCurrent price is: 500 zł. VAT
-
Produkt w promocjiOriginal price was: 650 zł.500 złCurrent price is: 500 zł. VAT
-
Produkt w promocjiOriginal price was: 950 zł.750 złCurrent price is: 750 zł. VAT
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.