Terapia logopedyczna dziecka z implantem ślimakowym – film

Kategoria:

️ CERTYFIKOWANY KURS®

Dziecko z implantem ślimakowym – jak działa implant ślimakowy i jak zaplanować terapię surdologopedyczną po jego wszczepieniu.

Podczas tego szkolenia dowiesz się, jak ważne dla terapii jest wychowanie słuchowe małego dziecka. Nauczysz się także, jak programować język dzieci z wadą słuchu.

Po zakupie kursu otrzymasz:

⚜️ imienny Certyfikat z suplementem,

🔆 bogate materiały szkoleniowe,

🔰 10-dniowy dostęp do nagrania szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania przez całą dobę!

📑 Plan szkolenia:

1. Co to jest implant ślimakowy – budowa, działanie. Kryteria kwalifikacji do wszczepienia implantu ślimakowego.
2. Co osoba z niedosłuchem może uzyskać z implantu ślimakowego – oczekiwania, prognozy.
3. Program opieki po wszczepieniu implantu – kodowanie procesora mowy i terapia logopedyczna.
4. Diagnoza surdologopedyczna jako wstęp do planowania terapii – narzędzia, metody, badania audiometryczne, które są ważne z punktu widzenia logopedy.
5. Planowanie terapii surdologopedycznej po wszczepieniu implantu ślimakowego – omówienie metod rehabilitacji.
6. Wychowanie słuchowe jako podstawa terapii małego dziecka z wadą słuchu: etapy wychowania słuchowego, prezentacja konkretnych zabaw, programowanie języka dzieci z wadą słuchu.

👩🎓 Kurs poprowadzi:

mgr Joanna Ćwiklińska

surdologopeda, pedagog specjalny

• Chcesz dołączyć do kursu, ale płatnikiem będzie Twój pracodawca? Złóż zamówienie i zaznacz „Faktura dla placówki oświatowej”. Wybierz przelew tradycyjny jako formę płatności na PayU, następnie opuść stronę. Fakturę otrzymasz tego samego dnia.
• Niezadowolony z kursu? W ciągu 7 dni od zakupu wyślij wiadomość na adres kontakt@teczka-logopedy.pl z prośbą o zwrot pieniędzy.