Funkcje prymarne jako mechanizmy rozwoju mowy. Terapia karmienia – film

39 

Kategoria:

Opis

️ CERTYFIKOWANY KURS®

Czy wiesz, że niestosowanie łyżeczki może skutkować w przyszłości problemami z artykulacją? Czy uświadamiasz rodziców swojego pacjenta o konieczności treningu narządów żucia i gryzienia, aby uniknąć rozwoju wad wymowy?

Prawidłowa praca warg, ich domykanie i zaokrąglanie, a także praca mięśni policzkowych, praca języka w jamie ustnej związana z przejmowaniem pokarmu, w sposób istotny wpływają na funkcje i poziom napięcia mięśniowego narządów artykulacyjnych.

Po zakupie kursu otrzymasz:

⚜️ imienny Certyfikat z suplementem,

🔆 bogate materiały szkoleniowe,

🔰 10-dniowy dostęp do nagrania szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania przez całą dobę!

 

 

📑 Plan szkolenia

 

1. Budowa anatomiczna.

2. Uwarunkowania anatomiczne i funkcjonalne ust, języka, podniebienia.

3. Oddychanie torem nosowym, a ustnym. Oddychanie nosowe konieczne do sukcesu terapii.

4. Ssanie. Mechanika i wywołanie ssania, jako najwcześniejszego sposobu pobierania pokarmu.

5. Gryzienie i żucie. Właściwe gryzienie i żucie pokarmu w logopedii.

6. Połykanie. Połykanie niemowlęce i dorosłe. Nauka połykania dorosłego.

7. Rozwój mowy jako funkcji sekundarnej.

8. Zależności funkcji prymarnych w rozwoju mowy.

 

Kurs poprowadzi:

beata białas

mgr Beata Białas 

neurologopeda, terapeuta miofunkcjonalny, wykładowca akademicki

 

  • Chcesz dołączyć do kursu, ale płatnikiem będzie Twój pracodawca? Złóż zamówienie i zaznacz „Faktura dla placówki oświatowej”. Wybierz przelew tradycyjny jako formę płatności na PayU, następnie opuść stronę. Fakturę otrzymasz tego samego dnia.
  • Kiedy otrzymasz dostęp? Dostęp otrzymasz tego samego dnia.
  • Niezadowolony z kursu? W ciągu 7 dni od zakupu wyślij wiadomość na adres kontakt@teczka-logopedy.pl z prośbą o zwrot pieniędzy.

Może spodoba się również…

  • Diagnoza neurologicznych zaburzeń mowy po udarze mózgu (afazja, dyzartria, anartria) – film

    39 
  • Badanie logopedyczne noworodków i niemowląt – film

    39 
  • Oligofazja – terapia logopedyczna dziecka z niepełnosprawnością intelektualną – film

    39 
  • Profilaktyczne zajęcia grupowe w przedszkolu. Stymulowanie mowy i myślenia – film

    39