Nadwrażliwość w sferze orofacjalnej – rozwiązania terapeutyczne – 06.10.2022 – Szkolenie na żywo/certyfikat/nagranie szkolenia

⭐️ CERTYFIKOWANY KURS ⭐️

🔻🔻🔻

Zastanawiasz się jak radzić sobie z nadwrażliwością w sferze orofacjalnej? Poznaj objawy nadwrażliwości oraz jej przyczyny i skutki. Dodatkowo dowiedz się, jakie są rozwiązania i metody terapeutyczne w radzeniu sobie z nadwrażliwością w sferze orofacjalnej.

🔺🔺🔺

ZAPISZ SIĘ NA KURS:

💡NADWRAŻLIWOŚĆ W SFERZE OROFACJALNEJ – ROZWIĄZANIA TERAPEUTYCZNE💡

START KURSU

📑 Data kursu: 06.10.2022  🕙 Godzina kursu: 19.00 – 21.00

📣 Jeśli nie możesz wziąć udziału w wydarzeniu na żywo, skorzystaj z dostępu do nagrania, które możesz obejrzeć w dogodnym terminie.

🔔 CENA  ZA KURS TO 59 ZŁ 🔔

🔔Przed szkoleniem otrzymasz przypomnienie. Koniecznie sprawdź folder SPAM!

BIORĄC UDZIAŁ W KURSIE OTRZYMUJESZ DODATKOWO:

📜 Imienny Certyfikat z suplementem – certyfikat stanowi potwierdzenie kompetencji i umiejętności w zakresie danej dziedziny i jest pełnowartościowym dokumentem.

📚 Materiały szkoleniowe.

🔰 20-dniowy dostęp do nagrania szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania! Przy zakupie pakietu dostęp automatycznie wydłuży się do 30 dni.

🔔 Skorzystaj z WIEDZY I PRAKTYCZNEGO doświadczenia prowadzącej i uzyskaj ODPOWIEDZI na nurtujące Cię PYTANIA!

PLAN KURSU:

⭐ Objawy nadwrażliwości, czyli na co zwrócić uwagę w diagnozie.

⭐ Przyczyny i skutki nadwrażliwości.

⭐ Metody terapeutyczne.

Kurs przeprowadzi nasza SPECJALISTKA:

mgr Aleksandra Rosińska

ROSINSKA

Pedagog specjalny, logopeda, neurologopeda, terapeuta wczesnej interwencji logopedycznej, językoznawcą, nauczycielem polskiego jako obcego, terapeutą miofunkcjonalnym i terapeutą ręki, instruktor jogi dla dzieci.

Zdobądź szkolenia w nowej niższej cenie 32 ZŁ
-> Pakiet promocyjny 13 szkoleń – ODBIERZ 3 SZKOLENIA GRATIS!

• Chcesz dołączyć do kursu, ale płatnikiem będzie Twój pracodawca? Złóż zamówienie. Zaznacz „Faktura dla placówki oświatowej”. Wybierz przelew tradycyjny jako formę płatności na PayU, następnie opuść stronę. Fakturę otrzymasz tego samego dnia.
  • Niezadowolony z kursu? W ciągu 7-dni od zakupu wyślij wiadomość na adres kontakt@teczka-logopedy.pl z prośbą o zwrot pieniędzy.

Może spodoba się również…