Diagnoza miofunkcjonalna 24.08

39 

Kategoria:

Opis

Dołącz do niesamowitego kursu on-line, dzięki któremu nauczysz się dostrzegać  zaburzenia miofunkcjonalne u swoich pacjentów, poznasz obszary diagnozy miofunkcjonalnej, zdobędziesz wiedzę jak przeprowadzić diagnozę miofunkcjonalną!

 

Data kursu: 24.08.2021 Godzina kursu: 19.00 – 21.00

 

Otrzymujesz imienny Certyfikat z suplementem, materiały szkoleniowe oraz 10-dniowy dostęp do nagrania szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania! 24h przez 10 dni w tygodniu!

Skonsultuj się z prowadzącą podczas szkolenia  i uzyskaj odpowiedź na najbardziej nurtujące pytania!

 

 

Plan szkolenia

1. Diagnoza zaburzeń miofunkcjonalnych

2. Zaburzenia miofunkcjonalne

3. Podstawy teoretyczne

– grupy pacjentów z zaburzeniami miofunkcjonalnymi

– obszary diagnostyczne w diagnozie miofunkcjonalnej:

oddychanie, połykanie, żucie, pozycja spoczynkowa języka, postawa ciała, zgryz, muskulatura twarzy

4. Kwestionariusz wywiadu

5. Karta diagnozy – potrzebne narzędzia

6. Współpraca z innymi specjalistami

 

Kurs zostanie przeprowadzony przez

 mgr Aleksandra Rosińska
pedagog specjalny, logopeda, neurologopeda, terapeuta wczesnej interwencji logopedycznej, językoznawcą, nauczycielem polskiego jako obcego, terapeutą miofunkcjonalnym i terapeutą ręki, instruktor jogi dla dzieci.

 

ZDOBADŹ SZKOLENIE W NOWEJ NIŻSZEJ CENIE tylko 34zł

-> Pakiet promocyjny 7 szkoleń- ODBIERZ 1 SZKOLENIE GRATIS!

 

  • Chcesz dołączyć do kursu, ale płatnikiem będzie Twój pracodawca? Złóż zamówienie. Zaznacz „Faktura dla placówki oświatowej”. Wybierz przelew tradycyjny jako formę płatności na PayU, następnie opuść stronę. Fakturę otrzymasz tego samego dnia.
  • Kiedy otrzymasz dostęp? Dostęp otrzymasz tego samego dnia.
  • Niezadowolony z kursu? W ciągu 7-dni od zakupu wyślij wiadomość na adres kontakt@teczka-logopedy.pl z prośbą o zwrot pieniędzy.

Może spodoba się również…

  • Współpraca doradcy laktacyjnego z logopedą 20.08

    69 
  • Diagnoza logopedyczna. Ocena funkcjonowania komunikacyjnego i językowego dziecka ze spektrum autyzmu 19.08

    39 
  • Jak szybko i skutecznie przeprowadzić logopedyczne badania przesiewowe 12.08

    39