COVID-19 W REHABILITACJI LOGOPEDYCZNEJ – 13.04.2022

⭐️ CERTYFIKOWANY KURS PREMIUM ⭐️

🔻🔻🔻

Zastanawiasz się, jaka jest symptomatyka i konsekwencje choroby po covidowej? Jakie są możliwości terapii logopedycznej pacjentów? Chcesz poznać możliwe objawy i przykładowe interwencje? Zapisz się na nasze szkolenie premium.

🔺🔺🔺

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE PREMIUM

✳️ COVID-19 W REHABILITACJI LOGOPEDYCZNEJ ✳️

📑DATA kursu: 13.04.2022 🕙 GODZINA kursu: 19.00 – 21:00

‼️ CENA ZA KURS TO 129 ZŁ‼️

SZKOLENIE BĘDZIE DOSTĘPNE TYLKO NA ŻYWO

BIORĄC UDZIAŁ W KURSIE OTRZYMUJESZ:

📜 Imienny Certyfikat z suplementem – certyfikat stanowi potwierdzenie kwalifikacji i umiejętności w zakresie danej dziedziny i jest pełnowartościowym dokumentem.

📚 Materiały szkoleniowe

🔔 Skorzystaj z WIEDZY I PRAKTYCZNEGO doświadczenia prowadzącej i uzyskaj ODPOWIEDZI na nurtujące Cię PYTANIA!

PLAN KURSU:

✳️ Covid 19 – co do teraz wiemy?

✳️ Przebieg choroby

✳️ Konsekwencje choroby:
– problemy oddechowe
– tracheostomia, komplikacje w krtanii i drogach oddechowych, miopatie, atrofie,
– osłabienie fizyczne, komplikacje neurologiczne, trudności poznawcze i komunikacyjne

✳️ Logopeda: kiedy zaczynamy?

✳️ Możliwe objawy i przykładowe interwencje:
– problemy z dolnymi i górnymi drogami oddechowymi
– problemy z głosem: dysfonia
problemy z połykaniem: dysfagia
problemy kognitywno-komunikacyjne

✳️Aspekt socjalny

✳️ Higiena

👩🎓 Kurs przeprowadzi nasza SPECJALISTKA:

Anna Maria Pekacka-Egli

Lingwista kliniczny. Prowadzi zespół logopedów w Zuryskich Centrach Rehabilitacji, Klinika Wald (Zürcher RehaZentren, Klinik Wald). Specjalizuje się w dziedzinie dysfagiologii klinicznej, tracheotomii, laryngektomii oraz posiada szerokie doświadczenie w pracy z pacjentami cierpiącymi na dysfagię zarówno na oddziałach intensywnej terapii, o. neurorehabilitacji, o. wczesnej rehabilitacji, o. geriatrycznych, o. pediatrycznych i o. otolaryngologicznych, jak również w obszarze opieki ambulatoryjnej. Od 2012 roku wykonuje aparatywną diagnostyke dysfagii (m.in. FEES , VFSS). Współpracuje z krajowymi i międzynarodowymi partnerami przemysłowymi oraz badawczymi. Jest autorką licznych artykułów oraz szkoleń o tematyce logopedycznej. Zaangażowana w edukację i nauczanie jako wykładowca w szwajcarskich i polskich kolegiach uniwersyteckich (m.in. Hochschule für Heilpädagogik w Zurychu; Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu), uczestniczy również w nauczaniu podyplomowym. Członek zarzadu Szwajcarskiego Towarzystwa Dysfagii oraz Europejskiego Towarzystwa Dysfagii. Doktorantka na Uniwersytecie Medycznym im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu.

• Chcesz dołączyć do kursu, ale płatnikiem będzie Twój pracodawca? Złóż zamówienie. Zaznacz „Faktura dla placówki oświatowej”. Wybierz przelew tradycyjny jako formę płatności na PayU, następnie opuść stronę. Fakturę otrzymasz tego samego dnia.
  • Kiedy otrzymasz dostęp? Dostęp otrzymasz tego samego dnia.
  • Jesteś niezadowolony z kursu? W ciągu 7-dni od zakupu wyślij wiadomość na adres kontakt@teczka-logopedy.pl z prośbą o zwrot pieniędzy.

Może spodoba się również…

• Diagnoza i terapia dyzartrii – szkolenie z Certyfikatem 24.01.2022

• terapia-miofacjalna-II

KURS TERAPIA MIOFUNKCJONALNA II® Funkcjonalny program przestrzeni orofacjalnej II stopień (30.01.2022) + nagranie szkolenia