0(0)

Zaburzenia funkcji poznawczych w pracy logopedy.

‏‏‎ ‎

Film szkoleniowy

  •  7 dniowy dostęp do szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania

Prowadząca:
mgr Aleksandra Gnacek – psycholog i psychoterapeutka poznawczo-behawioralna

Tematyka szkolenia:
Zaburzenia funkcji poznawczych w pracy logopedy

  • Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje imienny Certyfikat wraz z suplementem oraz materiały szkoleniowe.

Osiągnięcia

  • dowie się, czym są funkcje poznawcze i wykonawcze oraz jakie są najczęstsze objawy ich zaburzeń;
  • pozna specyfikę pracy z pacjentem o obniżonej sprawności poznawczej;
  • dowie się, w jaki sposób współpracować z psychologiem oraz innymi członkami zespołu diagnostyczno-terapeutycznego;
  • pozna sposoby na zwiększenie efektywności pracy z pacjentem z zaburzeniami funkcji poznawczych;
  • zdobędzie wiedzę na temat zasad neurorehabilitacji i ich zastosowania w praktyce logopedycznej;
  • poszerzy wiedzę z zakresu komunikacji z pacjentem z osłabieniem sprawności poznawczej oraz jego rodziną; dowie się, jak wspierać system rodzinny pacjenta, aby zwiększyć efektywność prowadzonej terapii.

Program

2‏‏‎ ‎1h 40m

Dostęp do szkolenia/Materiały szkoleniowe

Dostęp do szkolenia:1:40:00
Materiały: pobierz

1. Czym są funkcje poznawcze.

2. Czym są funkcje wykonawcze.

3. Funkcje poznawcze – działka psychologa czy logopedy?

4.Testy przesiewowe a kompetencje logopedy.

5.Zaburzenia funkcji poznawczych i ich wpływ na pracę logopedy: problemy z diagnozą, terapią, wpływ na połykanie i inne.

6.Pacjent jako podmiot.

7.Jak prowadzić terapię logopedyczną pacjenta z zaburzeniami funkcji poznawczych?

Zasady neurorehabilitacji w pracy logopedy.

8.Obszary wspólne dla pracy psychologa i logopedy. Znaczenie interdyscyplinarnej współpracy specjalistów.

9.Edukacja rodziny pacjenta.

O autorze

4.58 (69 ratings)

156 produktów

12535 uczestników

39 

Docelowi odbiorcy

  • logopedzi,
  • neurologopedzi,
  • studenci logopedii i neurologopedii
  • oraz przedstawiciele innych zawodów medycznych ściśle współpracujących z logopedą, np. asystenci medyczni, pielęgniarki, terapeuci zajęciowi lub studenci tych kierunków.