0(0)

Wysokie technologie a rozwój mowy dziecka 11.08

‏‏‎ ‎

Wysokie technologie a rozwój mowy dziecka

‏‏‎Dołącz do niesamowitego kursu on-line, dzięki któremu poznasz mechanizm wpływu wysokich technologii na działanie mózgu. Dowiesz się dlaczego technologie mają tak duży wpływ na rozwój poznawczy dziecka. Zdobędziesz wiedzę na temat objawów przestymulowania i dowiesz  się dlaczego szkodliwe jest jedzenie w towarzystwie ekranów!

Otrzymujesz imienny Certyfikat z suplementem, materiały szkoleniowe oraz 10-dniowy dostęp do nagrania szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania! 24h przez 10 dni w tygodniu!

 Podczas kursy możesz zadawać pytania!

Szkolenie rozpocznie się dnia 11.08.2021 o godzinie 19.00 – 21.00

Kurs poprowadzi

mgr Monika Budkowska neurologopeda, logopeda audiolog

  • Chcesz dołączyć do kursu, ale płatnikiem będzie Twój pracodawca? Złóż zamówienie. Zaznacz „Faktura dla placówki oświatowej”. Wybierz przelew tradycyjny jako formę płatności na PayU, następnie opuść stronę. Fakturę otrzymasz tego samego dnia.
  • Kiedy otrzymasz dostęp? Dostęp otrzymasz tego samego dnia.
  • Niezadowolony z kursu? W ciągu 7-dni od zakupu wyślij wiadomość na adres kontakt@teczka-logopedy.pl z prośbą o zwrot pieniędzy.

Osiągnięcia

  • Poznasz mechanizm wpływu wysokich technologii na działanie mózgu,
  • Dowiesz się dlaczego technologie mają tak duży wpływ na rozwój poznawczy dziecka,
  • Zdobędziesz wiedzę na temat objawów przestymulowania,
  • Dowiesz się dlaczego szkodliwe jest jedzenie w towarzystwie ekranów,
  • Nauczysz się przeprowadzać rozmowy z rodzicami bazując na badaniach i literaturze.

Program

1‏‏‎ ‎2h

Szkolenie/Materiały

Dostęp do szkolenia i materiałów

1. Specyfika budowy mózgu.

Półkule mózgowe. – charakterystyka prawej półkuli mózgu, – charakterystyka lewej półkuli mózgu, – znaczenie współpracy międzypółkulowej.

2. Kształtowanie się i rozwój zmysłów.

3. Kształtowanie się i rozwój mowy dziecka.

4. Co ma smartfon do gadania? – co zaliczamy do wysokich technologii?

Mechanizm działania wysokich technologii z perspektywy neurobiologii.

Charakterystyka niepokojących zachowań dzieci.

5. Wysokie technologie a posiłki.

6. Zabawki interaktywne – przeciwnik czy przyjaciel rozwoju dziecka?

7.Jak przeprowadzać rozmowy z rodzicami?

O autorze

4.95 (88 ratings)

199 produktów

13507 uczestników

45 

Docelowi odbiorcy

  • logopedzi, neurologopedzi, logopedzi,
  • nauczyciele przedszkolni i wychowawcy,
  • pedagodzy,
  • terapeuci wczesnej interwencji logopedycznej.