0(0)

Terapia opóźnionego rozwoju mowy – warsztat praktyczny od samogłoski po proste, dwusylabowe wyrazy 21.07 BRAK MIEJSC

‏‏‎ ‎

Dołącz do niesamowitego kursu on-line, dzięki któremu zdobędziesz wiedzę praktyczną! Wyłącznie forma warsztatowa! Po szkoleniu będziesz wiedzieć jak należy prawidłowo i skutecznie przeprowadzić terapię opóźnionego rozwoju mowy!
Na szkoleniu omówione będą czynniki praktyczne wspomagające proces terapeutyczny, z uwagą na rodziców, którzy stanowią bardzo ważny komponent terapii oraz na samą osobę logopedy.

Kurs on-line:

Terapia opóźnionego rozwoju mowy – warsztat praktyczny od samogłoski po proste, dwusylabowe wyrazy

Data kursu: 21.07.2021

Godzina kursu: 19.00 – 21.00

Otrzymujesz imienny Certyfikat z suplementem, materiały szkoleniowe oraz 10-dniowy dostęp do nagrania szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania! 24h przez 10 dni w tygodniu!

Podczas kursu on-line możesz zadawać pytania!

Kurs poprowadzi mgr Angelika Bartnik 
neurologopeda, pedagog specjalny

  • Chcesz dołączyć do kursu, ale płatnikiem będzie Twój pracodawca?  
  • Złóż zamówienie. Zaznacz „Faktura dla placówki oświatowej”. Wybierz przelew tradycyjny jako formę płatności na PayU, następnie opuść stronę. Fakturę otrzymasz tego samego dnia.

Osiągnięcia

  • Głównym celem szkolenia jest uposażenie uczestników w wiedzę praktyczną. Przedstawienie gier i zabaw logopedycznych, pomocy własnoręcznie wykonanych, pomysłów na przekształcenie rzeczy codziennego użytku w logopedyczne pomoce dydaktyczne. Tak, aby dziecko zaczęło artykułować proste dźwięki mowy – samogłoski, wyrażenia dźwiękonaśladowcze, sylaby otwarte i proste, dwusylabowe wyrazy. Zamysłem jest rozbudzenie kreatywności i wyobraźni osób pracujących z małymi pacjentami, aby terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy była dla nich ciekawa, atrakcyjna i efektywna.
  • Na szkoleniu omówione będą czynniki praktyczne wspomagające proces terapeutyczny, z uwagą na rodziców, którzy stanowią bardzo ważny komponent terapii oraz na samą osobę logopedy.

Program

2h

1. Słownik czynny dziecka. Jak liczyć słowa wypowiadane przez dziecko? Prowadzenie dziennika mowy dziecka.

2. Stymulujące środowisko. Jak stworzyć odpowiednie warunki do rozwoju mowy dziecka. Różnica między kąpielą słowną a zalewaniem dziecka mową.

3.Rola rodziców w procesie terapeutycznym. Dla uczestników gotowa do wydruku ulotka – Jak stymulować rozwój mowy dziecka, bawiąc się z nim w domu.

4. Postawa logopedy w procesie terapeutycznym. Cechy osobowościowe terapeuty pracującego z małym dzieckiem. Jakie elementy wykorzystać, by skupić wzrok dziecka na twarzy logopedy, być z drugim człowiekiem w interakcji.

5.Co to jest pauza terapeutyczna i dlaczego jest ważna w procesie nabywania mowy.

6. Przedstawienie gier i zabaw logopedycznych, pomocy własnoręcznie wykonanych, pomysłów na przekształcenie rzeczy codziennego użytku w logopedyczne pomoce dydaktyczne. Tak, aby dziecko zaczęło artykułować proste dźwięki mowy

– samogłoski, wyrażenia dźwiękonaśladowcze, sylaby otwarte i proste, dwusylabowe wyrazy.

O autorze

4.96 (57 ratings)

239 produktów

17141 uczestników

39 

Docelowi odbiorcy

  • - studenci logopedii
  • - logopedzi młodzi stażem
  • -nauczyciele w żłobkach oraz nauczyciele wychowania przedszkolnego
  • -rodzice dzieci z opóźnionym rozwojem mowy