0(0)

Terapia logopedyczna dziecka ze spektrum autyzmu – film

‏‏‎ ‎

️ CERTYFIKOWANY KURS®

Czy istnieje jedna słuszna metoda terapii logopedycznej dzieci ze spektrum autyzmu?

⚜️ Formy pracy z dzieckiem z ASD mogą różnić się od siebie diametralnie, podobnie jak różnią się między sobą nasi podopieczni. Jednak aby odpowiednio dobrać cele, utworzyć zindywidualizowany plan terapeutyczny i umiejętnie wejść w relację z dzieckiem należy zadbać o kilka arcyważnych spraw.

Domyślasz się, o czym mowa? Zapisz się na szkolenie, usiądź wygodnie i posłuchaj o tym, bez czego terapia logopedyczna skazana jest na małą efektywność.

Po zakupie kursu otrzymasz:

✅ imienny Certyfikat z suplementem,

✅ bogate materiały szkoleniowe,

10-dniowy dostęp do nagrania szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania przez całą dobę!

 

 

📑 Plan szkolenia:

1.Zanim przejdziemy do terapii – co musimy wiedzieć?

2. Interwencja logopedyczna – rozwijanie umiejętności komunikacyjnych i społecznych w praktyce.

3. Stymulowanie rozwoju mowy.

4. Co powinien wiedzieć terapeuta?

5. Wskazówki dotyczące planowania skutecznej terapii, ogólne zasady pracy z dzieckiem z ASD.

a) Budowanie funkcjonalnej komunikacji.

b) Echolalia odroczona i natychmiastowa – co robić, jak pracować?

c) Stymulowanie nawiązywania i utrzymywania wspólnego pola uwagi.

d) Kontakt wzrokowy – wskazówki terapeutyczne.

e) Stymulacja gestu wskazania palcem.

f) Naśladownictwo i naprzemienność – propozycje oddziaływań.

g) Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych.

6. Alternatywne i wspomagające metody komunikacji

– zastosowanie w przypadku dziecka z autyzmem.

 

👩🎓 Kurs poprowadzi:

mgr Renata Bronisz

logopeda, oligofrenopedagog, audiolog, wykładowca akademicki

  • Chcesz dołączyć do seminarium , ale płatnikiem będzie Twój pracodawca?  Złóż zamówienie i zaznacz „Faktura dla placówki oświatowej”. Wybierz przelew tradycyjny jako formę płatności na PayU, następnie opuść stronę. Fakturę otrzymasz tego samego dnia.
  • Kiedy otrzymasz dostęp? Dostęp otrzymasz tego samego dnia.
  • Niezadowolony z seminarium ? W ciągu 7 dni od zakupu wyślij wiadomość na adres kontakt@teczka-logopedy.pl z prośbą o zwrot pieniędzy. 

Osiągnięcia

  • Nauczysz się organizowania odpowiednich warunków do terapii i stymulowania rozwoju dziecka z autyzmem;
  • zaplanowania skutecznej terapii logopedycznej;
  • różnych sposobów stymulowania bazowych umiejętności komunikacyjnych;
  • zasad budowania funkcjonalnej komunikacji;
  • zastosowania ćwiczeń bazujących na pracy lewej półkuli mózgu w pracy z dzieckiem z ASD;
  • rozpoznawania rodzajów echolalii i dobierania strategii do pracy terapeutycznej spośród zaproponowanych.

Program

2‏‏‎ ‎2h 30m

Dostęp do szkolenia i materiałów

Dostęp do szkolenia2:28:17
Materiały szkoleniowe

O autorze

4.96 (55 ratings)

237 produktów

16837 uczestników

Jestem logopedą doświadczonym w pracy z dziećmi, w dużej mierze z tymi o specjalnych potrzebach edukacyjnych, z wykształcenia również oligofrenopedagogiem i audiologiem. Ukończyłam liczne szkolenia i kursy doskonalące, m.in. z PECS, systemu Makaton, kinezjotapingu logopedycznego, Metody Krakowskiej. Nie ustaję w kształceniu się – moją nadrzędną zasadą w pracy terapeutycznej jest to, by zawsze dostosowywać metodykę pracy do dziecka, a nie dziecko do metodyki. Prowadzę stronę na Facebooku: Logoratorium – Renata Bronisz, na której zamieszczam autorskie infografiki, broszury, plakaty i pomoce terapeutyczne. Jestem absolwentką Studium Edytorstwa Współczesnego, miłośniczką poprawności językowej i ilustracji dziecięcej. Przepadam za podróżami, literaturą i dobrą kawą.
5.00 (2 ratings)

12 produktów

0 uczestników

39 

Docelowi odbiorcy

  • Szkolenie kierowane jest do początkujących logopedów, studentów logopedii, logopedów z doświadczeniem pragnących usystematyzować swoją wiedzę, neurologopedów, pedagogów specjalnych, oligofrenopedagogów, nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, surdologopedów, rodziców.