0(0)

Terapia logopedyczna dziecka z implantem ślimakowym- film

‏‏‎ ‎

Film szkoleniowy:

• 10 dni dostępu do szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania.

Prowadząca: mgr Joanna Ćwiklińska – surdologopeda, pedagog specjalny

Tematyka szkolenia: Terapia logopedyczna dziecka z implantem ślimakowym

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje imienny Certyfikat wraz z suplementem oraz materiały szkoleniowe w formie .pdf

Osiągnięcia

• nauczysz się jak przeprowadzić diagnozę surdologopedyczną dziecka z implantem ślimakowym
  • dowiesz się jak zaplanować terapię słuchu i mowy dziecka korzystającego z implantu ślimakowego
  • zobaczysz zabawy i ćwiczenia do wykorzystania w trakcie terapii

Program

2‏‏‎ ‎2h

Dostęp do szkolenia i materiałów:

Dostęp do szkolenia:1:56:30
Materiały szkoleniowe

1. Co to jest implant ślimakowy – budowa, działanie Kryteria kwalifikacji do wszczepienia implantu ślimakowego

2. Co osoba z niedosłuchem może uzyskać z implantu ślimakowego – oczekiwania, prognozy.

3. Program opieki po wszczepieniu implantu – kodowanie procesora mowy i terapia logopedyczna.

4. Diagnoza surdologopedyczna jako wstęp do planowania terapii – narzędzia, metody, badania audiometryczne, które są ważne z punktu widzenia logopedy.

5. Planowanie terapii surdologopedycznej po wszczepieniu implantu ślimakowego – omówienie metod rehabilitacji.

6. Wychowanie słuchowe jako podstawa terapii małego dziecka z wadą słuchu; etapy wychowania słuchowego; prezentacja konkretnych zabaw; programowanie języka dzieci z wadą słuchu

O autorze

4.86 (84 ratings)