JĄKANIE

O kursie

Pacjent z niepłynnością mowy❓

Pacjent jąkający się❓

Jaką metodę wybrać❓

Która będzie najlepsza❓

Jeśli chcesz wiedzieć, jak przeprowadzić terapię krok po kroku zapraszamy na szkolenie!

PO ZAKUPIE KURSU OTRZYMASZ:

✔️ Imienne zaświadczenie, który stanowi potwierdzenie kompetencji i umiejętności w zakresie danej dziedziny i jest pełnowartościowym dokumentem.

 MATERIAŁY szkoleniowe.

? Po kursie zdobędziesz 120-dniowy dostęp do NAGRANIA ze szkolenia.

⭐ Skorzystaj z WIEDZY I PRAKTYCZNEGO doświadczenia prowadzącej.

PLAN SZKOLENIA

➡️ Sposoby oddziaływania terapeutycznego w zakresie zaburzeń płynności mowy u dzieci (metody terapeutyczne):

– metody pośrednie vs bezpośrednie,

–  upłynnianie mowy vs modyfikacja jąkania.

➡️ Wykorzystywanie modelu ICF podczas formułowania zaleceń i tworzenia planu terapii:

– obszar ciała (zaburzenie płynności mowy),

– obszar emocji, myśli i postaw,

– aktywność i uczestniczenie,

– wsparcie ze strony środowiska.

➡️ Dobór oddziaływań terapeutycznych do potrzeb dziecka i rodziny:

– indywidualizacja planu terapii – cele, metody, poszukiwanie zasobów.

➡️ Przebieg oddziaływania terapeutycznego w podejściach pośrednich i bezpośrednich:

– metoda Palin PCI (etap oddziaływań pośrednich i bezpośrednich),

– metoda Lidcombe (oddziaływania bezpośrednie),

– metoda KIDS – w wersji Mini- i Schul-KIDS (oddziaływania bezpośrednie),

– terapia grupowa: warsztaty dla dzieci.

➡️ Współpraca z rodzicami, nauczycielami, środowiskiem dziecka:

– propagowanie wiedzy o jąkaniu i odpowiednim sposobie reagowania na nie,

– warsztaty dla rodziców.

➡️. Gdzie szukać wiedzy – polecana literatura, źródła internetowe i materiały do pracy z jąkającymi się dziećmi.

 Kurs przeprowadzi nasza SPECJALISTKA:

mgr Aleksandra Boroń 

Logopeda specjalizująca się w zaburzeniach płynności mowy, szczególnie w jąkaniu wczesnodziecięcym. Szkoliła się w tym zakresie w kraju i za granicą. Drugim obszarem jej zainteresowań jest wielojęzyczność. Laureatka grantu im. prof. G. Bruttena. Jest współtwórczynią strony LOGOLab w ramach grantu „LOGOLab – Dialog bez barier” oraz współorganizatorką warsztatów LOGOLab dla dzieci z jąkaniem i ich rodziców, odbywających się przy Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Promuje wiedzę na temat zaburzeń płynności mowy, także w przestrzeni wirtualnej, m.in. zorganizowała dwie edycje Konferencji Online „Oblicza niepłynności mowy”. Prowadzi spotkania na żywo o tematyce zaburzeń płynności mowy w mediach społecznościowych, szkolenia dla logopedów i nauczycieli, zajęcia dla studentów logopedii, warsztaty online dla dzieci z jąkaniem oraz ich rodziców.  Autorka i współautorka publikacji o tematyce logopedycznej oraz tłumaczenia poradnika dla rodziców Moje dziecko się jąka. Co mogę zrobić? autorstwa P. Schneidera.


ZDOBĄDŹ SZKOLENIE W NOWEJ NIŻSZEJ CENIE tylko 37 zł 

-> Pakiet promocyjny 7 szkoleń- ODBIERZ 1 SZKOLENIE GRATIS!


  • Chcesz dołączyć do kursu, ale płatnikiem będzie Twój pracodawca? Złóż zamówienie. Zaznacz „Faktura dla placówki oświatowej”. Wybierz przelew tradycyjny jako formę płatności na PayU, następnie opuść stronę. Fakturę otrzymasz tego samego dnia.
  • Kiedy otrzymasz dostęp? Dostęp otrzymasz tego samego dnia.
  • Jesteś niezadowolony z kursu? W ciągu 7-dni od zakupu wyślij wiadomość na adres kontakt@teczka-logopedy.pl z prośbą o zwrot pieniędzy.

➔ Szkolenia posiadają Akredytację Kuratora Oświaty i mogą być finansowane ze środków publicznych.

➔ Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).

➔ Kurs można zamówić z odroczonym 21-dniowym terminem płatności dla placówki oświatowej lub indywidualnie.

➔ Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych

Czego się nauczysz?

  • Nauczysz się znajomości sposobów oddziaływania terapeutycznego w zakresie zaburzeń płynności mowy u dzieci (metody terapeutyczne).
  • Dowiesz się jak wykorzystywać model ICF podczas formułowania zaleceń i tworzenia planu terapii.
  • Nauczysz się doboru metod terapii do potrzeb dziecka i rodziny.
  • Dowiesz się, jak wygląda przebieg oddziaływania terapeutycznego w terapii indywidualnej (w podejściach pośrednich i bezpośrednich) oraz w terapii grupowej.
  • Nauczysz się współpracować z rodzicami, nauczycielami, środowiskiem dziecka.

Zawartość kursu

Szkolenie/Materiały

  • Szkolenie/Materiały dostęp
    01:41:19

Recenzje

4.8
Total 6 Ratings
5
5 Ratings
4
1 Rating
3
0 Rating
2
0 Rating
1
0 Rating
AB
3 miesiące ago
ok
DG
9 miesięcy ago
Dużo wartościowej wiedzy oraz bogaty wachlarz możliwości i pomysłów na zajęcia. Dziękuję. :)
ok
KL
1 rok ago
Oczekiwałam więcej praktycznych wskazówek :)
Polecam! Bardzo wartościowe szkolenie! I ten kojący głos - idealny dla terapeuty jąkania:)
MW
1 rok ago
Very good.
55 
Czas dostępności kursu: 121 dni

Requirements

  • Kurs video. Otrzymujesz 120-dniowy dostęp do szkolenia i materiałów. Uczysz się w dowolnym czasie i tempie.

Dla kogo przeznaczony jest kurs?

  • Szkolenie przeznaczone jest dla studentów logopedii, początkujących logopedów, a także logopedów z dłuższym stażem i niewielkim doświadczeniem w pracy z osobami z zaburzeniami płynności mowy, szczególnie z dziećmi jąkającymi się.
JĄKANIE