JĄKANIE
0(0)

Terapia jąkania u dzieci – film szkoleniowy

‏‏‎ ‎

Pacjent z niepłynnością mowy? Pacjent jąkający się?  Jaką metodę wybrać?  Która będzie najlepsza? 

Jeśli chcesz wiedzieć jak przeprowadzić terapię krok po kroku zapraszamy na szkolenie!

 

Biorąc udział w kursie otrzymujesz:

⚜️ Imienny Certyfikat z suplementem

🔆 Obszerne materiały szkoleniowe

🔰 Po kursie zdobędziesz 20-dniowy dostęp do nagrania ze szkolenia

 

🔔  Skonsultuj się z prowadzącą podczas szkolenia i uzyskaj odpowiedź na najbardziej nurtujące pytania!

JĄKANIE BOROŃ

PLAN SZKOLENIA 

1. Sposoby oddziaływania terapeutycznego w zakresie zaburzeń płynności mowy u dzieci (metody terapeutyczne):

– metody pośrednie vs bezpośrednie;

–  upłynnianie mowy vs modyfikacja jąkania;

2. Wykorzystywanie modelu ICF podczas formułowania zaleceń i tworzenia planu terapii:

– obszar ciała (zaburzenie płynności mowy);

– obszar emocji, myśli i postaw;

– aktywność i uczestniczenie;

– wsparcie ze strony środowiska;

3. Dobór oddziaływań terapeutycznych do potrzeb dziecka i rodziny:

– indywidualizacja planu terapii – cele, metody, poszukiwanie zasobów;

4. Przebieg oddziaływania terapeutycznego w podejściach pośrednich i bezpośrednich:

– metoda Palin PCI (etap oddziaływań pośrednich i bezpośrednich);

– metoda Lidcombe (oddziaływania bezośrednie);

– metoda KIDS – w wersji Mini- i Schul-KIDS (oddziaływania bezpośrednie);

– terapia grupowa: warsztaty dla dzieci;

5. Współpraca z rodzicami, nauczycielami, środowiskiem dziecka:

– propagowanie wiedzy o jąkaniu i odpowiednim sposobie reagowania na nie;

– warsztaty dla rodziców;

6. Gdzie szukać wiedzy – polecana literatura, źródła internetowe i materiały do pracy z dziećmi jąkającymi się.

 

 

Prowadząca:

BOROŃ

mgr Aleksandra Boroń 

logopeda specjalizująca się w zaburzeniach płynności mowy, szczególnie w jąkaniu wczesnodziecięcym. Szkoliła się w tym zakresie w kraju i za granicą. Drugim obszarem jej zainteresowań jest wielojęzyczność. Laureatka grantu im. prof. G. Bruttena. Jest współtwórczynią strony LOGOLab w ramach grantu „LOGOLab – Dialog bez barier” oraz współorganizatorką warsztatów LOGOLab dla dzieci z jąkaniem i ich rodziców, odbywających się przy Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Promuje wiedzę na temat zaburzeń płynności mowy, także w przestrzeni wirtualnej, m.in. zorganizowała dwie edycje Konferencji Online „Oblicza niepłynności mowy”. Prowadzi spotkania na żywo o tematyce zaburzeń płynności mowy w mediach społecznościowych, szkolenia dla logopedów i nauczycieli, zajęcia dla studentów logopedii, warsztaty online dla dzieci z jąkaniem oraz ich rodziców.  Autorka i współautorka publikacji o tematyce logopedycznej oraz tłumaczenia poradnika dla rodziców Moje dziecko się jąka. Co mogę zrobić? autorstwa P. Schneidera.

 

 

 

  • Chcesz dołączyć do kursu, ale płatnikiem będzie Twój pracodawca?  Złóż zamówienie. Zaznacz „Faktura dla placówki oświatowej”. Wybierz przelew tradycyjny jako formę płatności na PayU, następnie opuść stronę. Fakturę otrzymasz tego samego dnia.
  • Kiedy otrzymasz dostęp? Dostęp otrzymasz tego samego dnia.
  • Niezadowolony z kursu? W ciągu 7-dni od zakupu wyślij wiadomość na adres kontakt@teczka-logopedy.pl z prośbą o zwrot pieniędzy.

Osiągnięcia

  • Naucz się znajomości sposobów oddziaływania terapeutycznego w zakresie zaburzeń płynności mowy u dzieci (metody terapeutyczne)
  • Wykorzystywania modelu ICF podczas formułowania zaleceń i tworzenia planu terapii
  • Doboru metod terapii do potrzeb dziecka i rodziny
  • Przebiegu oddziaływania terapeutycznego w terapii indywidualnej (w podejściach pośrednich i bezpośrednich) oraz w terapii grupowej
  • Współpracy z rodzicami, nauczycielami, środowiskiem dziecka

Program

1‏‏‎ ‎2h

Szkolenie/Materiały

Szkolenie/Materiały dostęp2:00:00

O autorze

4.96 (92 ratings)

322 produktów

26562 uczestników

JĄKANIE BOROŃ
45 

Docelowi odbiorcy

  • Szkolenie przeznaczone jest dla studentów logopedii, początkujących logopedów, a także logopedów z dłuższym stażem i niewielkim doświadczeniem w pracy z osobami z zaburzeniami płynności mowy, szczególnie z dziećmi jąkającymi się.
JĄKANIE