0(0)

Szereg ciszący ( ś, ź, ć, dź) – terapia logopedyczna 5.06

‏‏‎ ‎

Dołącz do WYJĄTKOWEGO  kursu on-line, dzięki któremu zdobędziesz wiedzę na temat diagnozy i terapii szeregu ciszącego.

 Otrzymasz OBSZERNE materiały szkoleniowe!

 

Kurs on-line:

Szereg ciszący ( ś, ź, ć, dź) – terapia logopedyczna

Data kursu: 5.06.2021

Godzina kursu: 19.00 – 21.00

Otrzymujesz imienny Certyfikat z suplementem, materiały szkoleniowe oraz 10-dniowy dostęp do nagrania szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania! 24h przez 10 dni w tygodniu!

Podczas kursu on-line możesz zadawać pytania!

Prowadząca: mgr Justyna Pietrzak– neurologopeda, pedagog specjalny, terapeuta  pedagogiczny

 

  • Chcesz dołączyć do kursu, ale płatnikiem będzie Twój pracodawca?  Złóż zamówienie. Zaznacz „Faktura dla placówki oświatowej”. Wybierz przelew tradycyjny jako formę płatności na PayU, następnie opuść stronę. Fakturę otrzymasz tego samego dnia.
  • Kiedy otrzymasz dostęp? Dostęp otrzymasz tego samego dnia.
  • Niezadowolony z kursu? W ciągu 7-dni od zakupu wyślij wiadomość na adres kontakt@teczka-logopedy.pl z prośbą o zwrot pieniędzy.

Osiągnięcia

  • Osiągnięcia
  • Celem szkolenia jest omówienie rodzaju zaburzeń głosek: /ś/, /ź/,/ ć/, /dź/ – ich charakterystyki oraz przyczyn występowania. Prowadząca szkolenie opowie jak przygotować narządy artykulacyjne do wywołania zaburzonych głosek oraz pokaże sposoby wywołania głosek. Podczas webinaru zostaną podane przykładowe zabawy i ćwiczenia utrwalające prawidłową wymowę głosek ciszących w izolacji, sylabach i wyrazach, w zdaniach, mowie opowieściowej i kierowanej. Uczestnicy otrzymają gotowe pomoce do utrwalania wymowy przydatne w pracy z dzieckiem (karty pracy, materiał wyrazowo – obrazkowy, prezentacje multimedialne i gry on-line).

Program

2‏‏‎ ‎2h

Szkolenie/Materiały

Szkolenie-dostęp2:00:00
Materiały/pobierz

1. Rodzaje zaburzeń głosek szeregu ciszącego, charakterystyka, przyczyny.

2. Metodyka postępowania logopedycznego w terapii głosek szeregów ciszącego (ś, ź, ć, dź): – przygotowanie do wywołania prawidłowej artykulacji głosek (ćwiczenia usprawniające narządy artykulacyjne, ćwiczenia słuchu fonematycznego); – metody wywołania prawidłowej artykulacji głosek ciszących, – przykłady zabaw i ćwiczeń utrwalających prawidłową wymowę głosek ciszących w izolacji, sylabach i wyrazach; – sposoby na utrwalanie prawidłowej wymowy głosek w zdaniach, mowie opowieściowej i kierowanej. – ćwiczenia kinestezji artykulacyjnej

3. Przykładowe pomoce do terapii głosek szeregu ciszącego.

O autorze

4.96 (89 ratings)

196 produktów

13394 uczestników

Jestem neurologopedą, pedagogiem specjalnym i terapeutą pedagogicznym. Specjalizuję się w pracy z dziećmi z ORM, z zaburzeniami mowy o typie afazji oraz z grupy ryzyka dysleksji. Od kilkunastu lat pracuję jako logopeda w jednej z łódzkich poradni oraz w szkole podstawowej, a także prowadzę własny gabinet terapeutyczny. Przez kilka lat współpracowałam ze Stowarzyszeniem Osób po Zabiegach Chirurgicznych Krtani w Łodzi, gdzie pełniłam funkcję członka zarządu i prowadziłam terapię logopedyczną na turnusach rehabilitacyjnych. Brałam udział w wielu projektach edukacyjnych organizowanych na terenie województwa łódzkiego (m.in. „Przedszkolak też potrafi”, „7 ścieżek do szkolnego sukcesu”, „Poradzę sobie”, „Dobry start”).
5.00 (1 ratings)

12 produktów

0 uczestników

39 

Docelowi odbiorcy

  • studenci logopedii
  • początkujący logopedzi