0(0)

SYLABY ZAMKNIĘTE Z F I W, T I D oraz zestaw samogłoska + sylaba otwarta

‏‏‎ ‎

Zeszyt Sylaby zamknięte z F i W, T i D oraz zestaw samogłoska + sylaba otwarta Zeszyt zawiera 46 stron Proponowane metody pracy to: odszukaj i pokaż sylabę, którą pokazuję (pokazujemy dziecku sylabę i prosimy, by znalazło taką samą – lub zestaw sylab), odszukaj i pokaż sylabę, którą słyszysz – mówimy dziecku i sylabę i prosimy, by taką pokazało na kartoniku, pokaż sylabę i przeczytaj ją – dziecko samodzielnie wybiera sylabę i ją czyta, memory/pamięć – odwracamy sylaby i szukamy takich samych sylab bądź sekwencji sylab (można łączyć różne zestawy sylab, by utrwalić – pamiętajmy jednak o dostosowaniu ilości do wieku i możliwości dzieci) tworzymy słowa lub pseudosłowa – pozwalajmy dzieciom tworzyć własne wycięte, zalaminowane i podrzepowane sylaby (mniejszy format) wykorzystujemy do układania sekwencji, którą dziecko następnie ma otworzyć. Zeszyty są tak skonstruowane, by najpierw zapoznać dziecko z sylabami, a potem z nimi ćwiczyć poprzez różne aktywności. Większą część materiałów proponuję zalaminować i wyciąć, by posłużyły na dłużej, jak również, by tworzyć bazę sylab, z których potem dzieci mogą tworzyć coraz to nowe wyrazy, a nawet zdania. We wszystkich materiałach ćwiczenia są opisane.

Program

1‏‏‎ ‎

SYLABY ZAMKNIĘTE Z F I W, T I D oraz zestaw samogłoska + sylaba otwarta?

Zeszyt Sylaby zamknięte z F i W, T i D oraz zestaw samogłoska + sylaba otwarta Zeszyt zawiera 46 stron Proponowane metody pracy to: odszukaj i pokaż sylabę, którą pokazuję (pokazujemy dziecku sylabę i prosimy, by znalazło taką samą - lub zestaw sylab), odszukaj i pokaż sylabę, którą słyszysz - mówimy dziecku i sylabę i prosimy, by taką pokazało na kartoniku, pokaż sylabę i przeczytaj ją - dziecko samodzielnie wybiera sylabę i ją czyta, memory/pamięć - odwracamy sylaby i szukamy takich samych sylab bądź sekwencji sylab (można łączyć różne zestawy sylab, by utrwalić - pamiętajmy jednak o dostosowaniu ilości do wieku i możliwości dzieci) tworzymy słowa lub pseudosłowa - pozwalajmy dzieciom tworzyć własne wycięte, zalaminowane i podrzepowane sylaby (mniejszy format) wykorzystujemy do układania sekwencji, którą dziecko następnie ma otworzyć. Zeszyty są tak skonstruowane, by najpierw zapoznać dziecko z sylabami, a potem z nimi ćwiczyć poprzez różne aktywności. Większą część materiałów proponuję zalaminować i wyciąć, by posłużyły na dłużej, jak również, by tworzyć bazę sylab, z których potem dzieci mogą tworzyć coraz to nowe wyrazy, a nawet zdania. We wszystkich materiałach ćwiczenia są opisane.
SYLABY ZAMKNIĘTE Z F I W, T I D ORAZ ZESTAW SAMOGŁOSKA + SYLABA OTWARTA

O autorze

0 (0 ratings)

46 produktów

70 uczestników

12