NIEMOWLĘ

O kursie

“Stymulacja funkcji poznawczych u niemowląt z zaburzeniami rozwoju”

Szkolenie kierowane jest do logopedów, neurologopedów, pedagogów, fizjoterapeutów i innych terapeutów, którzy w codziennej pracy mają styczność z niemowlętami z zaburzeniami rozwoju.

Cele i zadania szkolenia

➡️Znajomość funkcji poznawczych człowieka, faz ich rozwoju oraz norm w zależności od wieku dziecka

➡️Świadomość znaczenia funkcji poznawczych dla rozwoju intelektualnego i emocjonalnego dziecka

➡️Umiejętność stworzenia odpowiednich warunków do stymulowania funkcji poznawczych

➡️Umiejętność dostosowania codziennych aktywności mających na celu stymulowanie zaburzonych funkcji poznawczych

➡️Umiejętność zaplanowania treningu funkcji poznawczych dostosowanego do potrzeb i tempa rozwoju dziecka

➡️Umiejętność doboru odpowiednich ćwiczeń w zakresie zaburzonych funkcji: motoryka duża, motoryka mała, funkcje wzrokowe, funkcje słuchowe, koncentracja i umiejętność skupiania uwagi, złożone procesy poznawcze (język)

Dołącz do kursu i odbierz IMIENNE ZAŚWIADCZENIE

grafika biret

NIgdy nie przestawaj się rozwijać i dążyć do samodoskonalenia!

Zadbaj o to, żeby pacjent odczuł, że trafił w dobre ręce. Wykaż się profesjonalizmem, zaangażowaniem i wiedzą. Zyskasz nie tylko wdzięczność pacjenta, ale również satysfakcję ze swojej pracy.

Stymulacja funkcji poznawczych u niemowląt z zaburzeniami rozwoju

Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia osoby prowadzącej szkolenie!

Przygotowaliśmy dla Ciebie także materiały szkoleniowe! Na pewno wykorzystasz je w swojej pracy.

Plan Szkolenia

➡️ 1. Funkcje poznawcze człowieka.

  • Elementarne procesy poznawcze: uwaga (koncentracja uwagi),  percepcja (odbieranie i przetwarzanie bodźców wzrokowych, słuchowych, dotykowych, smakowych, węchowych), pamięć (zapamiętywanie), kontrola poznawcza, funkcje wykonawcze
  • Złożone procesy poznawcze: myślenie, język (komunikacja).
  • Szlak przetwarzania informacji: percepcja bodźca, selektywna uwaga, pamięć operacyjna, funkcje wykonawcze.

➡️ 2. Funkcje poznawcze- dlaczego są fundamentalnym elementem rozwoju intelektualnego i emocjonalnego?

  • Wpływ funkcji poznawczych na zdolności uczenia się.
  • Wpływ funkcji poznawczych na zdolności interpersonalne.

➡️ 3. Fazy i normy rozwoju funkcji poznawczych- koncepcja rozwoju poznawczego Jean’a Piaget’a.

  • Okres sensomotoryczny.
  • Okres przedoperacyjny.
  • Okres operacji konkretnych.
  • Okres operacji formalnych.

➡️ 4. Odpowiednie warunki do skutecznego rozwijania funkcji poznawczych:

  • atmosfera w trakcie treningu funkcji poznawczych
  • strefa najbliższego rozwoju
  • zrozumienie dziecka – jego potrzeb i tempa rozwoju.

➡️ 5. Stymulowanie funkcji poznawczych podczas codziennych aktywności:

  • zabawa
  • eksploracja
  • obserwacja
  • manipulacja przedmiotami
  • interakcje z rówieśnikami i dorosłymi.

➡️6. Trening funkcji poznawczych.

  • motoryka duża
  • motoryka mała
  • funkcje wzrokowe
  • funkcje słuchowe
  • koncentracja i umiejętność skupiania uwagi
  • stymulowanie złożonych procesów poznawczych (język).

Co otrzymujesz w ramach kursu?

Zaświadczenie

Zaświadczenie stanowi potwierdzenie kompetencji i umiejętności zdobytych podczas szkolenia.

Materiały szkoleniowe

Otrzymasz materiały ułatwiające przyszłe prace z pacjentem.

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie ikona-12.webp

120 dni dostępu do szkolenia

Dostęp do szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania!


Kto przeprowadzi szkolenie?

Nasz specjalista – mgr Anna Jaźwińska-Chren

neurologopeda, terapeuta karmienia, terapeuta ortodoncji funkcjonalnej MFS. Pracuje z pacjentami z dysfunkcjami mięśniowo-czynnościowymi twarzoczaszki i jamy ustnej, z pacjentami ortodontycznymi z wadami zgryzu, z pacjentami z dysfunkcjami stawów skroniowo-żuchwowych.

  • Produkt w promocji
    Original price was: 158 zł.Current price is: 130 zł. VAT

Twoja wiedza jest silnym narzędziem – poszerzaj ją i inspiruj innych do działania! Wiedza, empatia i efektywność są kluczami do osiągnięcia sukcesu każdego terapeuty! Twój udział jest nieoceniony – bądź z nami!

„Pracą dziecka jest zabawa. Dzieci uczą się poprzez wszystko, co robią.” – Carolyn Hooper


  • Szkolenia posiadają Akredytację Kuratora Oświaty i mogą być finansowane ze środków publicznych – pomoc w wypełnianiu wniosków kontakt@teczka-logopedy.pl
  • Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.).
  • Kurs można zamówić z odroczonym 21-dniowym terminem płatności dla placówki oświatowej lub indywidualnie.
  • Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych

Zawartość kursu

szkolenie/materiały

  • Dostęp
    02:53:54

Recenzje

5.0
Total 1 Rating
5
1 Rating
4
0 Rating
3
0 Rating
2
0 Rating
1
0 Rating
AC
2 miesiące temu
świetnie poprowadzony, wiele interesujących ćwiczeń, na pewno wykorzystam informacje zawarte w kursie w praktyce:)
79 
Czas dostępności kursu: 121 dni

Zawarte materiały

  • Praktyczne ćwiczenia
  • Wiedza specjalistów
  • Materiały szkoleniowe
  • Imienne zaświadczenie
  • Dostęp do nagrania 120 dni

Dla kogo przeznaczony jest kurs?

  • Szkolenie kierowane jest do logopedów, neurologopedów, pedagogów, fizjoterapeutów i innych terapeutów, którzy w codziennej pracy mają styczność z niemowlętami z zaburzeniami rozwoju.
NIEMOWLĘ