0(0)

Programowanie języka cz.1– propozycje praktyczne 7.07

‏‏‎ ‎

Data szkolenia:

7.07.2021 godzina 19.00 – 21.00

  • + 10 dni dostępu do szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania

Prowadząca:
mgr Aleksandra Rosińska – neurologopeda, terapeuta miofunkcjonalny

Tematyka szkolenia:
Programowa języka cz. 1 – propozycje praktyczne

  • Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje imienny Certyfikat wraz z suplementem oraz materiały szkoleniowe.

Osiągnięcia

  • Nauczysz się:
  • zasad programowania języka
  • rozpoznawania grupy docelowej pacjentów
  • diagnozowania potrzeb językowych i komunikacyjnych pacjentów
  • projektowania terapii w oparciu o zasady

Program

2‏‏‎ ‎2h

Szkolenie/Materiały

Szkolenie-dostęp
Materiały/pobierz

1. Część teoretyczna

Istota programowania języka

Grupy docelowe odbiorców

Zasady programowania języka

Funkcje języka

Pragmatyka komunikacyjna

Techniki programowania języka

2. Część praktyczna

Etap preprogramowania

-technika słów kluczowych – dobór słownictwa (kryterium funkcjonalne, kryterium motoryczne)

Etap I programowania języka

– od samogłoski do sylaby otwartej – zabawy z samogłoskami -wykorzystanie onomatopei -realizacja funkcji języka -pomoce terapeutyczne

Etap II programowania języka

-od sylaby otwartej do pierwszych słów – dobór słownictwa, -realizacja funkcji języka, -zabawy językowo-motoryczne, -pomoce terapeutyczne -od sylaby otwartej do pierwszych słów – dobór słownictwa, -realizacja funkcji języka, -zabawy językowo-motoryczne, -pomoce terapeutyczne

O autorze

4.95 (88 ratings)

195 produktów

13240 uczestników

Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym – logopedą, neurologopedą, terapeutą wczesnej interwencji logopedycznej, językoznawcą, nauczycielem polskiego jako obcego, terapeutą miofunkcjonalnym i terapeutą ręki, raczkującym terapeutą szeroko pojętego karmienia/jedzenia, instruktorem jogi dla dzieci. W ciągu 10 lat pracy mam i miałam przyjemność pracować z dziećmi neurotypowymi (dyslalie, APD, jąkające się i in.), z ORM, afazją rozwojową, dyzartrią, dysfagią, apraksją, z ASD, FAS, MPDz, MW, ZD i innymi zespołami genetycznymi, od maluszków do młodszej młodzieży. Prowadzę na Facebooku stronę Logopeda przedszkolny – Aleksandra Rosińska, gdzie dzielę się swoimi materiałami do pracy. Szkolę się nieustannie, uczę namiętnie i z pasją. Im więcej wiem, tym więcej wiem, że nie wiem i to jest fantastyczne! Pozaterapeutycznie jestem też podwójną matką i plecakiem małżonka-motocyklisty.
5.00 (1 ratings)

13 produktów

0 uczestników

39 

Docelowi odbiorcy

  • studenci logopedii
  • młodzi logopedzi
  • logopedzi z dłuższym stażem pracy szukający nowych rozwiązań terapeutycznych