0(0)

Programowanie języka cz. 2 “Od sylaby otwartej do pierwszego słowa” – film

‏‏‎ ‎

️ CERTYFIKOWANY KURS®

Czy chcesz nauczyć się zasad programowania języka? Rozpoznawania grupy docelowej pacjentów? Zdobądź wiedzę dotyczącą diagnozowania potrzeb językowych i komunikacyjnych pacjentów. Naucz się projektowania terapii w oparciu o zasady. ✅

Po zakupie kursu otrzymasz:

⚜️ imienny Certyfikat z suplementem,

🔆 bogate materiały szkoleniowe,

🔰 10-dniowy dostęp do nagrania szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania przez całą dobę!

UWAGA! Kupując szkolenie otrzymujesz wyłącznie dostęp do nagrania ze szkolenia na żywo.

 

📑 Plan szkolenia

I. Część teoretyczna

1. Krótkie przypomnienie funkcji języka i zasad programowania języka

II. Część praktyczna

1. Etap II – od sylaby otwartej do pierwszego słowa

2. Kryterium doboru sylab:

kryterium możliwości użytkownika, kryterium rozwojowe, kryterium motoryczne

– dobór słownictwa (kryterium funkcjonalne, kryterium motoryczne) – kolejność wprowadzania kategorii gramatycznych

– propozycje zabaw z pierwszymi sylabami i słowami – pomoce terapeutyczne

3. Etap III – od pierwszych słów do wypowiedzi wieloczłonowych

– wprowadzanie nowych jednostek leksykalnych w oparciu o kryterium motoryczne, użyteczności i fleksyjne

– rozszerzanie zasobu słownika czynnego – fleksja werbalna -fleksja nominalna

– przymiotniki, liczebniki i zaimki – zabawy językowo-motoryczne – pomoce terapeutyczne

 

👩‍🎓 Kurs poprowadzi:

 mgr Aleksandra Rosińska
pedagog specjalny, logopeda, neurologopeda, terapeuta wczesnej interwencji logopedycznej, językoznawcą, nauczycielem polskiego jako obcego, terapeutą miofunkcjonalnym i terapeutą ręki, instruktor jogi dla dzieci

 

  • Chcesz dołączyć do kursu, ale płatnikiem będzie Twój pracodawca? Złóż zamówienie i zaznacz „Faktura dla placówki oświatowej”. Wybierz przelew tradycyjny jako formę płatności na PayU, następnie opuść stronę. Fakturę otrzymasz tego samego dnia.
  • Kiedy otrzymasz dostęp? Dostęp otrzymasz tego samego dnia.
  • Niezadowolony z kursu? W ciągu 7 dni od zakupu wyślij wiadomość na adres kontakt@teczka-logopedy.pl z prośbą o zwrot pieniędzy.

Osiągnięcia

  • Uczestnik szkolenia nauczy się zasad programowania języka;
  • rozpoznawania grupy docelowej pacjentów;
  • diagnozowania potrzeb językowych i komunikacyjnych pacjentów;
  • projektowania terapii w oparciu o zasady programowania języka;
  • doboru słownictwa pod względem różnych kryteriów (użyteczności, budowy).

Program

2‏‏‎ ‎2h

Szkolenie/Materiały szkoleniowe

Dostęp do szkolenia:1:37:46
Materiały: pobierz

O autorze

4.97 (59 ratings)

244 produktów

17575 uczestników

Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym – logopedą, neurologopedą, terapeutą wczesnej interwencji logopedycznej, językoznawcą, nauczycielem polskiego jako obcego, terapeutą miofunkcjonalnym i terapeutą ręki, raczkującym terapeutą szeroko pojętego karmienia/jedzenia, instruktorem jogi dla dzieci. W ciągu 10 lat pracy mam i miałam przyjemność pracować z dziećmi neurotypowymi (dyslalie, APD, jąkające się i in.), z ORM, afazją rozwojową, dyzartrią, dysfagią, apraksją, z ASD, FAS, MPDz, MW, ZD i innymi zespołami genetycznymi, od maluszków do młodszej młodzieży. Prowadzę na Facebooku stronę Logopeda przedszkolny – Aleksandra Rosińska, gdzie dzielę się swoimi materiałami do pracy. Szkolę się nieustannie, uczę namiętnie i z pasją. Im więcej wiem, tym więcej wiem, że nie wiem i to jest fantastyczne! Pozaterapeutycznie jestem też podwójną matką i plecakiem małżonka-motocyklisty.
5.00 (2 ratings)

15 produktów

0 uczestników

39 

Docelowi odbiorcy

  • Szkolenie kierowane jest do początkujących logopedów, studentów logopedii, logopedów z doświadczeniem pragnących usystematyzować swoją wiedzę, neurologopedów, pedagogów specjalnych, oligofrenopedagogów, nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, surdologopedów, rodziców.