0(0)

Poznaję pierwsze sylaby – paradygmat SA – ZA.

‏‏‎ ‎

Kolejny zestaw do nauki czytania. Zawiera 85 kart pracy.

Dzieci poznają kolejnych bohaterów : Sowę i Zebrę, z którymi bawią się i poznają nowe sylaby.

Wykorzystując na zajęciach karty sprawimy dziecku niesamowitą radość i zadowolenie.

Poprzez zabawę dziecko uczy się czytać pierwsze wyrazy, a znając wcześniej poznane samogłoski i sylaby paradygmatów PA–MA , BA–LA , FA-WA, TA-DA  zaczyna tworzyć już pierwsze zdania.

Cały zestaw kart pracy służy do wprowadzenia i utrwalania paradygmatu : SA, SO, SU (SÓ), SE, Si SY, oraz ZA, ZO, ZU(ZÓ), ZE, Zi, ZY.

Zestaw zawiera:

  • kolorowe plansze zwierzątek z żetonami,
  • karty z sylabami otwartymi: SA, SO,SU(SÓ), SE, Si, SY oraz ZA, ZO, ZU(ZÓ), ZE, Zi, ZY.
  • karty z sylabami zamkniętymi:(kolorowe) AS, OS, US(ÓS), ES, iS, YS oraz AZ, OZ, UZ(ÓZ), EZ, iZ, YZ.
  • puzzle do rozcięcia oraz karty przedstawiające ich cienie,
  • małe kartoniki  z sylabkami, puste do dowolnego układania,
  • żetony duże i małe z sylabami otwartymi i zamkniętymi,
  • gry planszowe,
  • kostki do gry (które możemy wydrukować podwójnie – i  w ten sposób układać wyrazy),
  • sekwencje,
  • suwaki (sylaby + kolorowe plansze).

Wykorzystując karty– dziecko może  dobierać sylabki, układać w pary (sylaba otwarta + zamknięta), grać w memory, tworzyć sekwencje takich samych i różnych sylab, układać puzzle, czytać – przesuwając suwakiem i tworzyć nowe wyrazy, układać proste zdania.

Przykładowe propozycje znajdują się w Instrukcji.

Możliwości wykorzystania jest bardzo dużo.  Nasza pomysłowość, wyobraźnia i kreatywność niech będzie inspiracją do osiągania sukcesów dziecka.

Osiągnięcia

  • rozwój mowy,
  • nauka i doskonalenie umiejętności czytania,
  • doskonalenie percepcji wzrokowej,
  • doskonalenie percepcji słuchowej,

Program

2‏‏‎ ‎

Poznaję pierwsze sylaby – paradygmat SA – ZA.

POBIERZ

INSTRUKCJA SA- ZA

O autorze

0 (0 ratings)

6 produktów

85 uczestników

10 

Docelowi odbiorcy

  • dzieci z opóźnionym rozwojem mowy,
  • dzieci w wieku przedszkolnym,
  • dzieci w wieku wczesnoszkolnym,
  • dzieci z ryzyka dysleksji