0(0)

Podstawy anatomii dla logopedów cz. 1. Mięśnie głowy i szyi 27.06

‏‏‎ ‎

O czym się dowiesz podczas kursu?

Poznasz anatomię mięśni mimicznych twarzy.
Anatomię mięśni żucia.
Anatomię mięśni pod- i nadgnykowych.
Sposoby stymulacji mięśni omawianych podczas szkolenia.
Sposoby stymulacji i konkretnych ćwiczeń do potrzeb i możliwości pacjentów.

 

Otrzymujesz imienny Certyfikat z suplementem, materiały szkoleniowe oraz 10-dniowy dostęp do nagrania szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania! 24h przez 10 dni w tygodniu!
Podczas szkolenia możesz zadawać pytania.

 

Data kursu: 27.06.2021 Godzina kursu: 19.00 – 21.00

 

Plan szkolenia

Część teoretyczna:

1. Anatomia mięśni mimicznych.

2. Anatomia mięśni żucia.

3. Anatomia mięśni pod- i nadgnykowych.

4.  Stymulacja mięśni mimicznych.

5. Stymulacja mięśni żucia.

6. Stymulacja mięśni pod- i nadgnykowych.

 

Część praktyczna

1. Wykorzystanie prezentowanych ćwiczeń w terapii logopedycznej poszczególnych trudności orofacjalnych

Kurs poprowadzi mgr Aleksandra Rosińska
pedagog specjalny, logopeda, neurologopeda, terapeuta wczesnej interwencji logopedycznej, językoznawcą, nauczycielem polskiego jako obcego, terapeutą miofunkcjonalnym i terapeutą ręki, instruktor jogi dla dzieci.

 

Część 2 szkolenia ->  Anatomia logopedy Mięśnie języka, podniebienia i gardła 28.08 – Teczka Logopedy – Platorma E-Learningowa Dla Logopedów (teczka-logopedy.pl) 

  • Chcesz dołączyć do kursu, ale płatnikiem będzie Twój pracodawca? Złóż zamówienie. Zaznacz „Faktura dla placówki oświatowej”. Wybierz przelew tradycyjny jako formę płatności na PayU, następnie opuść stronę. Fakturę otrzymasz tego samego dnia.
  • Kiedy otrzymasz dostęp? Dostęp otrzymasz tego samego dnia.
  • Niezadowolony z kursu? W ciągu 7-dni od zakupu wyślij wiadomość na adres kontakt@teczka-logopedy.pl z prośbą o zwrot pieniędzy.

Osiągnięcia

  • Poznasz anatomię mięśni mimicznych twarzy
  • anatomię mięśni żucia
  • anatomię mięśni pod- i nadgnykowych
  • sposoby stymulacji mięśni omawianych podczas szkolenia
  • sposoby stymulacji i konkretnych ćwiczeń do potrzeb i możliwości pacjentów

Program

2‏‏‎ ‎2h

Szkolenie/Materiały

Szkolenie-dostęp1:40:00
Materiały/pobierz

O autorze

4.96 (101 ratings)

233 produktów

15495 uczestników

Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym – logopedą, neurologopedą, terapeutą wczesnej interwencji logopedycznej, językoznawcą, nauczycielem polskiego jako obcego, terapeutą miofunkcjonalnym i terapeutą ręki, raczkującym terapeutą szeroko pojętego karmienia/jedzenia, instruktorem jogi dla dzieci. W ciągu 10 lat pracy mam i miałam przyjemność pracować z dziećmi neurotypowymi (dyslalie, APD, jąkające się i in.), z ORM, afazją rozwojową, dyzartrią, dysfagią, apraksją, z ASD, FAS, MPDz, MW, ZD i innymi zespołami genetycznymi, od maluszków do młodszej młodzieży. Prowadzę na Facebooku stronę Logopeda przedszkolny – Aleksandra Rosińska, gdzie dzielę się swoimi materiałami do pracy. Szkolę się nieustannie, uczę namiętnie i z pasją. Im więcej wiem, tym więcej wiem, że nie wiem i to jest fantastyczne! Pozaterapeutycznie jestem też podwójną matką i plecakiem małżonka-motocyklisty.
5.00 (2 ratings)

15 produktów

0 uczestników

49 

Docelowi odbiorcy

  • Szkolenie kierowane jest do początkujących logopedów,
  • studentów logopedii, logopedów z doświadczeniem pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz innych specjalistów, rodziców.