0(0)

Bazowe funkcje komunikacyjne. Ocena i stymulowanie rozwoju elementarnych umiejętności komunikacyjnych dziecka ze spektrum autyzmu 17.06

‏‏‎ ‎

Dołącz do kursu, dzięki któremu zdobędziesz wiedzę o prawidłowościach rozwojowych związanych z pierwszymi umiejętnościami komunikacyjnymi.
Poznasz związek między pierwszymi umiejętnościami komunikacyjnymi a funkcjonalną komunikacją dziecka z ASD.
Nauczysz się jak ocenić poziom rozwoju dziecka z ASD pod kątem pierwszych umiejętności komunikacyjnych i społecznych.
Zapoznasz się z praktycznymi sposobami stymulowania pierwszych umiejętności komunikacyjnych.

 

Bazowe funkcje komunikacyjne. Ocena i stymulowanie rozwoju elementarnych umiejętności komunikacyjnych dziecka ze spektrum autyzmu

Data kursu: 17.06.2021 Godzina kursu: 19.00 – 21.00

 

Otrzymujesz imienny Certyfikat z suplementem, materiały szkoleniowe oraz 10-dniowy dostęp do nagrania szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania! 24h przez 10 dni w tygodniu!

Podczas kursu on-line możesz zadawać pytania!

Szkolenie przeprowadzi:

mgr Renata Bronisz – logopeda audiolog, oligofrenopedagog

  • Chcesz dołączyć do kursu, ale płatnikiem będzie Twój pracodawca?  Złóż zamówienie. Zaznacz „Faktura dla placówki oświatowej”. Wybierz przelew tradycyjny jako formę płatności na PayU, następnie opuść stronę. Fakturę otrzymasz tego samego dnia.
  • Kiedy otrzymasz dostęp? Dostęp otrzymasz tego samego dnia.
  • Niezadowolony z kursu? W ciągu 7-dni od zakupu wyślij wiadomość na adres kontakt@teczka-logopedy.pl z prośbą o zwrot pieniędzy.

 

Osiągnięcia

  • nabędzie wiedzę o prawidłowościach rozwojowych związanych z pierwszymi umiejętnościami komunikacyjnymi;
  • pozna związek między pierwszymi umiejętnościami komunikacyjnymi a funkcjonalną komunikacją dziecka z ASD;
  • nauczy się jak ocenić poziom rozwoju dziecka z ASD pod kątem pierwszych umiejętności komunikacyjnych i społecznych;
  • zapozna się z praktycznymi sposobami stymulowania pierwszych umiejętności komunikacyjnych.

Program

1‏‏‎ ‎2h

Szkolenie/Dostęp

Materiały/pobierz

1. Pierwsze umiejętności komunikacyjne:

a) baza poznawcza dla rozwoju dziecka z ASD; prawidłowości rozwojowe,

b) funkcjonalna komunikacja,

c) rola zabawy w rozwoju dziecka z ASD.

2. Ocena pierwszych umiejętności komunikacyjnych dziecka ze spektrum autyzmu.

3. Rozwijanie pierwszych umiejętności komunikacyjnych i społecznych w praktyce.

a) kontakt wzrokowy

b) gest wskazania palcem,

c) wspólne pole uwagi,

d) naśladowanie i naprzemienność w działaniu,

e) zabawa podstawowa forma terapii dziecka.

O autorze

4.96 (101 ratings)

233 produktów

15495 uczestników

Jestem logopedą doświadczonym w pracy z dziećmi, w dużej mierze z tymi o specjalnych potrzebach edukacyjnych, z wykształcenia również oligofrenopedagogiem i audiologiem. Ukończyłam liczne szkolenia i kursy doskonalące, m.in. z PECS, systemu Makaton, kinezjotapingu logopedycznego, Metody Krakowskiej. Nie ustaję w kształceniu się – moją nadrzędną zasadą w pracy terapeutycznej jest to, by zawsze dostosowywać metodykę pracy do dziecka, a nie dziecko do metodyki. Prowadzę stronę na Facebooku: Logoratorium – Renata Bronisz, na której zamieszczam autorskie infografiki, broszury, plakaty i pomoce terapeutyczne. Jestem absolwentką Studium Edytorstwa Współczesnego, miłośniczką poprawności językowej i ilustracji dziecięcej. Przepadam za podróżami, literaturą i dobrą kawą.
5.00 (2 ratings)

12 produktów

0 uczestników

39 

Docelowi odbiorcy

  • - studenci logopedii;
  • - logopedzi.