0(0)

Metody wywoływania głosek – film

‏‏‎ ‎

️ CERTYFIKOWANY KURS®

Zdobądź praktyczną wiedzę o różnych metodach wywoływania głosek. Naucz się rozpoznawania nieprawidłowej realizacji fonemów, ustalania kolejności wywoływania głosek u pacjentów z dyslalią wieloraką.
Poznaj różne sposoby wywoływania i przekształcania głosek.

Po zakupie kursu otrzymasz:

⚜️ imienny Certyfikat z suplementem,

🔆 bogate materiały szkoleniowe,

🔰 10-dniowy dostęp do nagrania szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania przez całą dobę!

 

 

📑 Plan szkolenia

1. Przegląd głosek realizowanych nieprawidłowo przez dzieci.

2. Przygotowanie do wywołania głosek.

3. Zasady postępowania i etapy wywoływania głosek.

4. Efektywne sposoby na wywołanie głosek.

5. Przydatne akcesoria w gabinecie logopedy.

6. Gry i zabawy urozmaicające terapię logopedyczną.

 

 

Kurs poprowadzi:

 Anna Wójcik

neurologopeda, oligofrenopedagog

 

  • Chcesz dołączyć do kursu, ale płatnikiem będzie Twój pracodawca? Złóż zamówienie i zaznacz „Faktura dla placówki oświatowej”. Wybierz przelew tradycyjny jako formę płatności na PayU, następnie opuść stronę. Fakturę otrzymasz tego samego dnia.
  • Kiedy otrzymasz dostęp? Dostęp otrzymasz tego samego dnia.
  • Niezadowolony z kursu? W ciągu 7 dni od zakupu wyślij wiadomość na adres kontakt@teczka-logopedy.pl z prośbą o zwrot pieniędzy.

Osiągnięcia

  • Rozpoznawanie nieprawidłowej realizacji fonemów;
  • Ustalanie kolejności wywoływania głosek u pacjentów z dyslalią wieloraką;
  • Różne sposoby wywoływania i przekształcania głosek;
  • Wykorzystanie pomocy dydaktycznych urozmaicających proces terapii logopedycznej.

Program

1‏‏‎ ‎2h

Szkolenie/Materiały

Szkolenie/Materiały2:00:00

O autorze

4.96 (55 ratings)

237 produktów

16880 uczestników

65  45 

Docelowi odbiorcy

  • Szkolenie kierowane jest do początkujących logopedów, studentów logopedii, logopedów z doświadczeniem pragnących usystematyzować swoją wiedzę, neurologopedów, pedagogów specjalnych, oligofrenopedagogów, nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, surdologopedów, rodziców.