0(0)

Dyslalia: rozpoznawanie wad wymowy, planowanie terapii logopedycznej 9.06 BRAK MIEJSC

‏‏‎ ‎

Kurs on-line, dzięki któremu nauczysz się rozpoznawania wad wymowy występujących najczęściej u dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Planowania terapii logopedycznej i prowadzenia zajęć z wykorzystaniem metod aktywizujących. Projektowania gier i zabaw logopedycznych dostosowanych do indywidualnych potrzeb pacjentów.

Kurs on-line:

Rozpoznawanie wad wymowy. Planowanie terapii logopedycznej

Data kursu: 9.06.2021

Godzina kursu: 19.00 – 21.00

Otrzymujesz imienny Certyfikat z suplementem, materiały szkoleniowe oraz 10-dniowy dostęp do nagrania szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania! 24h przez 10 dni w tygodniu!

Podczas kursu on-line możesz zadawać pytania!

Kurs poprowadzi mgr Anna Wójcik
neurologopeda, oligofrenopedagog

  • Chcesz dołączyć do kursu, ale płatnikiem będzie Twój pracodawca?  Złóż zamówienie. Zaznacz „Faktura dla placówki oświatowej”. Wybierz przelew tradycyjny jako formę płatności na PayU, następnie opuść stronę. Fakturę otrzymasz tego samego dnia.

 

Osiągnięcia

  • Nauczysz się:
  • - Rozpoznawania wad wymowy występujących najczęściej u dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.
  • - Wykorzystania narzędzi do diagnozy dyslalii.
  • - planowania terapii logopedycznej i prowadzenia zajęć z wykorzystaniem metod aktywizujących.
  • - Projektowania gier i zabaw logopedycznych dostosowanych do indywidualnych potrzeb pacjentów.

Program

2h

1.Wstęp – dyslalia obwodowa – krótka charakterystyka.

2. Diagnoza logopedyczna – narzędzia, przebieg i dokumentacja diagnozy.

3.Planowanie terapii – ustalenie kolejności oddziaływań terapeutycznych.

4. Pomoce logopedyczne wykorzystywane w terapii dyslalii – materiały do druku, pomoce edukacyjne, gry i zabawki przydatne w gabinecie logopedy.

5. Dostosowanie zajęć do indywidualnych potrzeb dziecka, ewaluacja stosowanych metod pracy.

O autorze

4.97 (58 ratings)

244 produktów

17541 uczestników

39 

Docelowi odbiorcy

  • - studenci logopedii
  • - logopedzi