0(0)

Diagnoza opóźnionego rozwoju mowy – film

‏‏‎ ‎

️ CERTYFIKOWANY KURS®

Nauczysz się prowadzenia diagnozy dziecka z opóźnieniem w rozwoju mowy w różnym wieku.
Wykorzystania odpowiednich narzędzi diagnostycznych dla pacjentów w różnym wieku.
Jak zbudować uniwersalny zestaw do diagnozy pacjentów z opóźnieniem w rozwoju mowy.
Sposobów wspierania rodziców w procesie diagnostycznym.
Formułowania opinii logopedycznej wynikającej z badania. 📖

Po zakupie kursu otrzymasz:

⚜️ imienny Certyfikat z suplementem,

🔆 bogate materiały szkoleniowe,

🔰 10-dniowy dostęp do nagrania szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania przez całą dobę!

UWAGA! Kupując szkolenie otrzymujesz wyłącznie dostęp do nagrania ze szkolenia na żywo

📑 Plan szkolenia

 

I. Część teoretyczna:

1. Prawidłowy rozwój mowy dziecka.

2. Opóźnienie rozwoju mowy – definicje i terminologia.

3. Opóźnienie rozwoju mowy dziecka w różnym wieku – charakterystyka opóźnienia.

II. Część praktyczna:

1. Narzędzia diagnostyczne w diagnozie pacjentów do 24 miesiąca życia.

2. Narzędzia diagnostyczne w diagnozie pacjentów w wieku przedszkolnym.

3. Zestaw diagnostyczny – pomoce i narzędzia.

4. Wsparcie rodziców w procesie diagnostycznym – formułowanie opinii logopedycznej.

 

Kurs poprowadzi:

 mgr Aleksandra Rosińska
pedagog specjalny, logopeda, neurologopeda, terapeuta wczesnej interwencji logopedycznej, językoznawcą, nauczycielem polskiego jako obcego, terapeutą miofunkcjonalnym i terapeutą ręki, instruktor jogi dla dzieci.

 

  • Chcesz dołączyć do kursu, ale płatnikiem będzie Twój pracodawca? Złóż zamówienie i zaznacz „Faktura dla placówki oświatowej”. Wybierz przelew tradycyjny jako formę płatności na PayU, następnie opuść stronę. Fakturę otrzymasz tego samego dnia.
  • Kiedy otrzymasz dostęp? Dostęp otrzymasz tego samego dnia.
  • Niezadowolony z kursu? W ciągu 7 dni od zakupu wyślij wiadomość na adres kontakt@teczka-logopedy.pl z prośbą o zwrot pieniędzy.

Osiągnięcia

  • Uczestnik kursu zdobędzie wiedzę niezbędną di prowadzenia diagnozy dziecka z opóźnieniem w rozwoju mowy w różnym wieku;
  • wykorzystania odpowiednich narzędzi diagnostycznych dla pacjentów w różnym wieku;
  • dowie się, jak zbudować uniwersalny zestaw do diagnozy pacjentów z opóźnieniem w rozwoju mowy;
  • uzyska wiedzę na temat sposobów wspierania rodziców w procesie diagnostycznym;
  • formułowania opinii logopedycznej wynikającej z badania.

Program

2‏‏‎ ‎2h

Szkolenie/Materiały szkoleniowe

Dostęp do szkolenia:1:54:05
Materiały: pobierz

O autorze

4.98 (52 ratings)

226 produktów

16085 uczestników

Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym – logopedą, neurologopedą, terapeutą wczesnej interwencji logopedycznej, językoznawcą, nauczycielem polskiego jako obcego, terapeutą miofunkcjonalnym i terapeutą ręki, raczkującym terapeutą szeroko pojętego karmienia/jedzenia, instruktorem jogi dla dzieci. W ciągu 10 lat pracy mam i miałam przyjemność pracować z dziećmi neurotypowymi (dyslalie, APD, jąkające się i in.), z ORM, afazją rozwojową, dyzartrią, dysfagią, apraksją, z ASD, FAS, MPDz, MW, ZD i innymi zespołami genetycznymi, od maluszków do młodszej młodzieży. Prowadzę na Facebooku stronę Logopeda przedszkolny – Aleksandra Rosińska, gdzie dzielę się swoimi materiałami do pracy. Szkolę się nieustannie, uczę namiętnie i z pasją. Im więcej wiem, tym więcej wiem, że nie wiem i to jest fantastyczne! Pozaterapeutycznie jestem też podwójną matką i plecakiem małżonka-motocyklisty.
5.00 (2 ratings)

15 produktów

0 uczestników

39 

Docelowi odbiorcy

  • Szkolenie kierowane jest do początkujących logopedów, studentów logopedii, logopedów z doświadczeniem pragnących usystematyzować swoją wiedzę, neurologopedów, pedagogów specjalnych, oligofrenopedagogów, nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, surdologopedów, rodziców.