0(0)

Diagnoza opóźnionego rozwoju mowy *Kurs Video + Certyfikat

‏‏‎ ‎

CERTYFIKOWANY KURS 

 

✴️ Nauczysz się prowadzenia diagnozy dziecka z opóźnieniem w rozwoju mowy w różnym wieku.

✴️ Wykorzystania odpowiednich narzędzi diagnostycznych dla pacjentów w różnym wieku.

✴️ Jak zbudować uniwersalny zestaw do diagnozy pacjentów z opóźnieniem w rozwoju mowy.

✴️ Sposobów wspierania rodziców w procesie diagnostycznym.

✴️ Formułowania opinii logopedycznej wynikającej z badania.

 

 

PO ZAKUPIE KURSU OTRZYMASZ:

 

📜 Imienny Certyfikat z suplementem – certyfikat stanowi potwierdzenie kompetencji i umiejętności w zakresie danej dziedziny i jest pełnowartościowym dokumentem.

📒 MATERIAŁY szkoleniowe.

🔰 Po kursie zdobędziesz 60-dniowy dostęp do NAGRANIA ze szkolenia.

⭐ Skorzystaj z WIEDZY I PRAKTYCZNEGO doświadczenia prowadzącej.

 

📑 Plan szkolenia

 

I. Część teoretyczna:

✴️ Prawidłowy rozwój mowy dziecka.

✴️ Opóźnienie rozwoju mowy – definicje i terminologia.

✴️ Opóźnienie rozwoju mowy dziecka w różnym wieku – charakterystyka opóźnienia.

II. Część praktyczna:

✴️ Narzędzia diagnostyczne w diagnozie pacjentów do 24 miesiąca życia.

✴️ Narzędzia diagnostyczne w diagnozie pacjentów w wieku przedszkolnym.

✴️ Zestaw diagnostyczny – pomoce i narzędzia.

✴️ Wsparcie rodziców w procesie diagnostycznym – formułowanie opinii logopedycznej.

 

👩🎓 KURS POPROWADZI

 mgr Aleksandra Rosińska

ROSINSKA

pedagog specjalny, logopeda, neurologopeda, terapeuta wczesnej interwencji logopedycznej, językoznawcą, nauczycielem polskiego jako obcego, terapeutą miofunkcjonalnym i terapeutą ręki, instruktor jogi dla dzieci.

 


ZDOBĄDŹ SZKOLENIE W NOWEJ NIŻSZEJ CENIE tylko 37 zł 

-> Pakiet promocyjny 7 szkoleń- ODBIERZ 1 SZKOLENIE GRATIS!


 

  • Chcesz dołączyć do kursu, ale płatnikiem będzie Twój pracodawca? Złóż zamówienie. Zaznacz „Faktura dla placówki oświatowej”. Wybierz przelew tradycyjny jako formę płatności na PayU, następnie opuść stronę. Fakturę otrzymasz tego samego dnia.
  • Kiedy otrzymasz dostęp? Dostęp otrzymasz tego samego dnia.
  • Jesteś niezadowolony z kursu? W ciągu 7-dni od zakupu wyślij wiadomość na adres kontakt@teczka-logopedy.pl z prośbą o zwrot pieniędzy.

 

Osiągnięcia

  • Zdobędziesz wiedzę niezbędną do prowadzenia diagnozy dziecka z opóźnieniem w rozwoju mowy w różnym wieku.
  • Nauczysz się wykorzystania odpowiednich narzędzi diagnostycznych dla pacjentów w różnym wieku.
  • Dowiesz się, jak zbudować uniwersalny zestaw do diagnozy pacjentów z opóźnieniem w rozwoju mowy.
  • Uzyskasz wiedzę na temat sposobów wspierania rodziców w procesie diagnostycznym.
  • Nauczysz się formułowania opinii logopedycznej wynikającej z badania.

Program

2‏‏‎ ‎2h

Szkolenie/Materiały szkoleniowe

Dostęp do szkolenia:1:54:05
Materiały: pobierz

O autorze

4.88 (59 ratings)

299 produktów

27243 uczestników

Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym – logopedą, neurologopedą, terapeutą wczesnej interwencji logopedycznej, językoznawcą, nauczycielem polskiego jako obcego, terapeutą miofunkcjonalnym i terapeutą ręki, raczkującym terapeutą szeroko pojętego karmienia/jedzenia, instruktorem jogi dla dzieci. W ciągu 10 lat pracy mam i miałam przyjemność pracować z dziećmi neurotypowymi (dyslalie, APD, jąkające się i in.), z ORM, afazją rozwojową, dyzartrią, dysfagią, apraksją, z ASD, FAS, MPDz, MW, ZD i innymi zespołami genetycznymi, od maluszków do młodszej młodzieży. Prowadzę na Facebooku stronę Logopeda przedszkolny – Aleksandra Rosińska, gdzie dzielę się swoimi materiałami do pracy. Szkolę się nieustannie, uczę namiętnie i z pasją. Im więcej wiem, tym więcej wiem, że nie wiem i to jest fantastyczne! Pozaterapeutycznie jestem też podwójną matką i plecakiem małżonka-motocyklisty.
5.00 (1 ratings)

6 produktów

0 uczestników

49 

Wymagania

  • Kurs video. Otrzymujesz 60-dniowy dostęp do szkolenia i materiałów. Uczysz się w dowolnym czasie i tempie.

Docelowi odbiorcy

  • Szkolenie kierowane jest do początkujących logopedów, studentów logopedii, logopedów z doświadczeniem pragnących usystematyzować swoją wiedzę, neurologopedów, pedagogów specjalnych, oligofrenopedagogów, nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, surdologopedów, rodziców.