0(0)

Diagnoza miofunkcjonalna – film

‏‏‎ ‎

Dołącz do niesamowitego kursu on-line, dzięki któremu nauczysz się dostrzegać  zaburzenia miofunkcjonalne u swoich pacjentów, poznasz obszary diagnozy miofunkcjonalnej, zdobędziesz wiedzę jak przeprowadzić diagnozę miofunkcjonalną!

 

Plan szkolenia

1. Diagnoza zaburzeń miofunkcjonalnych

2. Zaburzenia miofunkcjonalne

3. Podstawy teoretyczne – grupy pacjentów z zaburzeniami miofunkcjonalnymi – obszary diagnostyczne w diagnozie miofunkcjonalnej:

oddychanie, połykanie, żucie, pozycja spoczynkowa języka, postawa ciała, zgryz, muskulatura twarzy

4. Kwestionariusz wywiadu

5. Karta diagnozy – potrzebne narzędzia 6. Współpraca z innymi specjalistami

 

Otrzymujesz imienny Certyfikat z suplementem, materiały szkoleniowe oraz 10-dniowy dostęp do nagrania szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania! 24h przez 10 dni w tygodniu!

UWAGA! Oferta dotyczy wyłącznie nagrania filmu ze szkolenia on-line

 

Kurs poprowadzi mgr Aleksandra Rosińska
pedagog specjalny, logopeda, neurologopeda, terapeuta wczesnej interwencji logopedycznej, językoznawcą, nauczycielem polskiego jako obcego, terapeutą miofunkcjonalnym i terapeutą ręki, instruktor jogi dla dzieci.

 

  • Chcesz dołączyć do kursu, ale płatnikiem będzie Twój pracodawca?  Złóż zamówienie. Zaznacz „Faktura dla placówki oświatowej”. Wybierz przelew tradycyjny jako formę płatności na PayU, następnie opuść stronę. Fakturę otrzymasz tego samego dnia.
  • Kiedy otrzymasz dostęp? Dostęp otrzymasz tego samego dnia.
  • Niezadowolony z kursu? W ciągu 7-dni od zakupu wyślij wiadomość na adres kontakt@teczka-logopedy.pl z prośbą o zwrot pieniędzy.

 

Osiągnięcia

  • Nauczysz się dostrzegania zaburzeń miofunkcjonalnych u swoich pacjentów
  • obszarów diagnozy miofunkcjonalnej
  • podstaw prowadzenia diagnozy miofunkcjonalnej

Program

2‏‏‎ ‎2h

Szkolenie/Materiały

Szkolenie-dostęp1:40:00
Materiały/pobierz

O autorze

4.95 (88 ratings)

196 produktów

13424 uczestników

Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym – logopedą, neurologopedą, terapeutą wczesnej interwencji logopedycznej, językoznawcą, nauczycielem polskiego jako obcego, terapeutą miofunkcjonalnym i terapeutą ręki, raczkującym terapeutą szeroko pojętego karmienia/jedzenia, instruktorem jogi dla dzieci. W ciągu 10 lat pracy mam i miałam przyjemność pracować z dziećmi neurotypowymi (dyslalie, APD, jąkające się i in.), z ORM, afazją rozwojową, dyzartrią, dysfagią, apraksją, z ASD, FAS, MPDz, MW, ZD i innymi zespołami genetycznymi, od maluszków do młodszej młodzieży. Prowadzę na Facebooku stronę Logopeda przedszkolny – Aleksandra Rosińska, gdzie dzielę się swoimi materiałami do pracy. Szkolę się nieustannie, uczę namiętnie i z pasją. Im więcej wiem, tym więcej wiem, że nie wiem i to jest fantastyczne! Pozaterapeutycznie jestem też podwójną matką i plecakiem małżonka-motocyklisty.
5.00 (1 ratings)

13 produktów

0 uczestników

39 

Docelowi odbiorcy

  • Szkolenie kierowane jest do początkujących logopedów,
  • studentów logopedii, logopedów z doświadczeniem pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz innych specjalistów,.