0(0)

Diagnoza miofunkcjonalna 8.07

‏‏‎ ‎

Data szkolenia: 8.07.2021 godzina 19.00 – 21.00

  • + 10- dniowy dostęp do nagrania szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania

Prowadząca:
mgr Aleksandra Rosińska – neurologopeda, terapeuta miofunkcjonalny

Tematyka szkolenia:
Diagnoza miofunkcjonalna

  • Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje imienny Certyfikat wraz z suplementem oraz materiały szkoleniowe.

Osiągnięcia

  • - dostrzegania zaburzeń miofunkcjonalnych u swoich pacjentów
  • - obszarów diagnozy miofunkcjonalnej
  • - podstaw prowadzenia diagnozy miofunkcjonalnej

Program

2‏‏‎ ‎2h

Szkolenie/Materiały

Szkolenie-dostęp
Materiały/pobierz

1. Diagnoza zaburzeń miofunkcjonalnych

2. Zaburzenia miofunkcjonalne

3. Podstawy teoretyczne

– grupy pacjentów z zaburzeniami miofunkcjonalnymi

– obszary diagnostyczne w diagnozie miofunkcjonalnej:

oddychanie, połykanie, żucie, pozycja spoczynkowa języka, postawa ciała, zgryz, muskulatura twarzy

4. Kwestionariusz wywiadu

5. Karta diagnozy – potrzebne narzędzia

6. Współpraca z innymi specjalistami

O autorze

4.95 (88 ratings)

198 produktów

13502 uczestników

Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym – logopedą, neurologopedą, terapeutą wczesnej interwencji logopedycznej, językoznawcą, nauczycielem polskiego jako obcego, terapeutą miofunkcjonalnym i terapeutą ręki, raczkującym terapeutą szeroko pojętego karmienia/jedzenia, instruktorem jogi dla dzieci. W ciągu 10 lat pracy mam i miałam przyjemność pracować z dziećmi neurotypowymi (dyslalie, APD, jąkające się i in.), z ORM, afazją rozwojową, dyzartrią, dysfagią, apraksją, z ASD, FAS, MPDz, MW, ZD i innymi zespołami genetycznymi, od maluszków do młodszej młodzieży. Prowadzę na Facebooku stronę Logopeda przedszkolny – Aleksandra Rosińska, gdzie dzielę się swoimi materiałami do pracy. Szkolę się nieustannie, uczę namiętnie i z pasją. Im więcej wiem, tym więcej wiem, że nie wiem i to jest fantastyczne! Pozaterapeutycznie jestem też podwójną matką i plecakiem małżonka-motocyklisty.
5.00 (1 ratings)

13 produktów

0 uczestników

39 

Docelowi odbiorcy

  • - studenci logopedii
  • - młodzi logopedzi
  • - logopedzi z dłuższym stażem pracy szukający nowych rozwiązań terapeutycznych