0(0)

Diagnoza i terapia rynolalii Rozwiązania praktyczne 14.06 BRAK MIEJSC

‏‏‎ ‎

Podczas szkolenia nauczysz się badania pacjenta z rynolalią, różnicowania rodzajów rynolalii, diagnozowania zaburzeń rezonansu nosowego w mowie oraz projektowania terapii rynolalii w oparciu o przyczyny zaburzenia.

Otrzymujesz imienny Certyfikat z suplementem, materiały szkoleniowe oraz 10-dniowy dostęp do nagrania szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania! 24h przez 10 dni w tygodniu!
Podczas szkolenia on-line możesz zadawać pytania!

Szkolenie rozpocznie się  o godzinie 17.00 – 19.00

  Plan szkolenia

Część teoretyczna:

1. Terminologia, definicja postaci rynolalii

2. Przyczyny rynolalii

3. Diagnostyka nosowania

4. Współpraca z innymi specjalistami

Część praktyczna:

1. Metody i techniki badania logopedycznego w przypadku rynolalii

2. Ćwiczenia podniebienia miękkiego

3. Ćwiczenia tylnej i bocznych ścian gardła

4. Ćwiczenia zwieracza podniebienno- gardłowego

5. Ćwiczenia oddechowe

6. Przykładowe pomoce terapeutyczne

Prowadząca:
mgr Aleksandra Rosińska – neurologopeda, terapeuta miofunkcjonalny

 

  • Chcesz dołączyć do kursu, ale płatnikiem będzie Twój pracodawca? Złóż zamówienie. Zaznacz „Faktura dla placówki oświatowej”. Wybierz przelew tradycyjny jako formę płatności na PayU, następnie opuść stronę. Fakturę otrzymasz tego samego dnia.
  • Kiedy otrzymasz dostęp? Dostęp otrzymasz tego samego dnia.
  • Niezadowolony z kursu? W ciągu 7-dni od zakupu wyślij wiadomość na adres kontakt@teczka-logopedy.pl z prośbą o zwrot pieniędzy.

 

Program

1‏‏‎ ‎2h

Szkolenie/Materiały

Materiały-pobierz

O autorze

4.98 (52 ratings)

226 produktów

16085 uczestników

Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym – logopedą, neurologopedą, terapeutą wczesnej interwencji logopedycznej, językoznawcą, nauczycielem polskiego jako obcego, terapeutą miofunkcjonalnym i terapeutą ręki, raczkującym terapeutą szeroko pojętego karmienia/jedzenia, instruktorem jogi dla dzieci. W ciągu 10 lat pracy mam i miałam przyjemność pracować z dziećmi neurotypowymi (dyslalie, APD, jąkające się i in.), z ORM, afazją rozwojową, dyzartrią, dysfagią, apraksją, z ASD, FAS, MPDz, MW, ZD i innymi zespołami genetycznymi, od maluszków do młodszej młodzieży. Prowadzę na Facebooku stronę Logopeda przedszkolny – Aleksandra Rosińska, gdzie dzielę się swoimi materiałami do pracy. Szkolę się nieustannie, uczę namiętnie i z pasją. Im więcej wiem, tym więcej wiem, że nie wiem i to jest fantastyczne! Pozaterapeutycznie jestem też podwójną matką i plecakiem małżonka-motocyklisty.
5.00 (2 ratings)

15 produktów

0 uczestników

49 

Docelowi odbiorcy

  • Szkolenie skierowane jest do studentów logopedii, logopedów z dłuższym stażem pracy szukający nowych rozwiązań terapeutycznych