‏‏‎ ‎

Zestaw kart pracy oparty na sylabach otwartych.

Dziecko najpierw czyta krótkie zdanie.

Następnie odczytuje to samo zdanie ale w formie zaszyfrowanej/zniekształconej poprzez dodanie zbędnych sylab.

Kolejnym etapem jest tworzenie z zaszyfrowanej wersji zdania wzorcowego. Można to zrobić na dwa sposoby:

  1. dziecko zakreśla tylko właściwe sylaby tworzące zdanie wzorcowe
  2. dziecko skreśla zbędne sylaby zostawiając wyłącznie te, które tworzą zdanie wzorcowe

Osiągnięcia

  • nauka i doskonalenie czytania
  • doskonalenie percepcji wzrokowej
  • doskonalenie percepcji słuchowej
  • rozwój mowy

Program

1‏‏‎ ‎

Czytam sam – znajduję sylaby?

Pobierz plik w załączniku
Czytam sam – znajduję sylaby

O autorze

0 (0 ratings)

94 produktów

2037 uczestników

15 

Docelowi odbiorcy

  • dzieci w wieku przedszkolnym
  • dzieci w wieku wczesnoszkolnym
  • dzieci z opóźnionym rozwojem mowy
  • dzieci z ryzyka dysleksji/ z dysleksją
  • dzieci z afazją