O kursie

Zestaw kart pracy oparty na sylabach otwartych.

Dziecko najpierw czyta krótkie zdanie.

Następnie odczytuje to samo zdanie ale w formie zaszyfrowanej/zniekształconej poprzez dodanie zbędnych sylab.

Kolejnym etapem jest tworzenie z zaszyfrowanej wersji zdania wzorcowego. Można to zrobić na dwa sposoby:

  1. dziecko zakreśla tylko właściwe sylaby tworzące zdanie wzorcowe
  2. dziecko skreśla zbędne sylaby zostawiając wyłącznie te, które tworzą zdanie wzorcowe

Czego się nauczysz?

  • nauka i doskonalenie czytania
  • doskonalenie percepcji wzrokowej
  • doskonalenie percepcji słuchowej
  • rozwój mowy

Zawartość kursu

Czytam sam – znajduję sylaby
Pobierz plik w załączniku

  • Czytam sam – znajduję sylaby

Student Ratings & Reviews

No Review Yet
No Review Yet
15 
Czas dostępności kursu: Bez limitu

Dla kogo przeznaczony jest kurs?

  • dzieci w wieku przedszkolnym
  • dzieci w wieku wczesnoszkolnym
  • dzieci z opóźnionym rozwojem mowy
  • dzieci z ryzyka dysleksji/ z dysleksją
  • dzieci z afazją