5.00(1)

Bazowe funkcje komunikacyjne. Ocena i stymulowanie rozwoju elementarnych umiejętności komunikacyjnych dziecka ze spektrum autyzmu – film

‏‏‎ ‎

️ CERTYFIKOWANY KURS®

Budowanie relacji z terapeutą jest podstawą do prowadzenia efektywnej terapii. Jednak kiedy pojawia się w naszym gabinecie dziecko będące w spektrum autyzmu, które nie nawiązuje wspólnego pola uwagi, kontaktu wzrokowego, nie naśladuje i nie wskazuje palcem, problemem może okazać się ocena elementarnych funkcji komunikacyjnych i zbudowanie planu działania.

⚜️ Zapisz się na szkolenie i dowiedz się m.in.:

Jakie aktywności będą skuteczne w wyzwalaniu potencjału rozwojowego dziecka?

Jak zmotywować je do komunikacji?

Jak ułatwić dziecku otworzenie się na to, co proponujemy podczas zajęć?

I przede wszystkim… Jak mądrze podążać za dzieckiem, jednocześnie nie tracąc z oczu celu naszych działań?

 

Po zakupie kursu otrzymasz:

⚜️ imienny Certyfikat z suplementem,

🔆 bogate materiały szkoleniowe,

🔰 10-dniowy dostęp do nagrania szkolenia z możliwością wielokrotnego odtwarzania przez całą dobę!

📑 Plan szkolenia:

1. Pierwsze umiejętności komunikacyjne:

a) baza poznawcza dla rozwoju dziecka z ASD; prawidłowości rozwojowe,

b) funkcjonalna komunikacja,

c) rola zabawy w rozwoju dziecka z ASD.

2. Ocena pierwszych umiejętności komunikacyjnych dziecka ze spektrum autyzmu.

3. Rozwijanie pierwszych umiejętności komunikacyjnych i społecznych w praktyce.

a) kontakt wzrokowy

b) gest wskazania palcem,

c) wspólne pole uwagi,

d) naśladowanie i naprzemienność w działaniu,

e) zabawa podstawowa forma terapii dziecka.

 

Kurs poprowadzi:

mgr Renata Bronisz
wykładowca akademicki, logopeda, audiolog, oligofrenopedagog

• Chcesz dołączyć do kursu, ale płatnikiem będzie Twój pracodawca? Złóż zamówienie i zaznacz „Faktura dla placówki oświatowej”. Wybierz przelew tradycyjny jako formę płatności na PayU, następnie opuść stronę. Fakturę otrzymasz tego samego dnia.
• Kiedy otrzymasz dostęp? Dostęp otrzymasz tego samego dnia.
• Niezadowolony z kursu? W ciągu 7 dni od zakupu wyślij wiadomość na adres kontakt@teczka-logopedy.pl z prośbą o zwrot pieniędzy.

Osiągnięcia

  • Uczestnik nabędzie wiedzę o prawidłowościach rozwojowych związanych z pierwszymi umiejętnościami komunikacyjnymi;
  • pozna związek między pierwszymi umiejętnościami komunikacyjnymi a funkcjonalną komunikacją dziecka z ASD;
  • nauczy się jak ocenić poziom rozwoju dziecka z ASD pod kątem pierwszych umiejętności komunikacyjnych i społecznych;
  • zapozna się z praktycznymi sposobami stymulowania pierwszych umiejętności komunikacyjnych.

Program

1‏‏‎ ‎2h

Szkolenie/Materiały

Szkolenie/Materiały dostęp2:00:00

O autorze

4.97 (71 ratings)

277 produktów

20688 uczestników

Jestem logopedą doświadczonym w pracy z dziećmi, w dużej mierze z tymi o specjalnych potrzebach edukacyjnych, z wykształcenia również oligofrenopedagogiem i audiologiem. Ukończyłam liczne szkolenia i kursy doskonalące, m.in. z PECS, systemu Makaton, kinezjotapingu logopedycznego, Metody Krakowskiej. Nie ustaję w kształceniu się – moją nadrzędną zasadą w pracy terapeutycznej jest to, by zawsze dostosowywać metodykę pracy do dziecka, a nie dziecko do metodyki. Prowadzę stronę na Facebooku: Logoratorium – Renata Bronisz, na której zamieszczam autorskie infografiki, broszury, plakaty i pomoce terapeutyczne. Jestem absolwentką Studium Edytorstwa Współczesnego, miłośniczką poprawności językowej i ilustracji dziecięcej. Przepadam za podróżami, literaturą i dobrą kawą.
5.00 (3 ratings)

12 produktów

0 uczestników

Opinie studentów

5.0

Total 1 Ratings

5
1 Ocena
4
0 Ocena
3
0 Ocena
2
0 Ocena
1
0 Ocena

Szkolenie REWELACJA! Same konkrety, rzetelna wiedza przekazana przystępnie, z wielkim zaangażowaniem, ciekawe pomysły i rozwiązania, jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, bo nie spodziewałam się, że szkolenie będzie aż tak genialne! Zdecydowanie najlepsze, w jakim do tej pory brałam udział. Bardzo dziękuję za kawał rzetelnej wiedzy, z pewnością będę zaglądać i polecam wszystkim!

45 

Docelowi odbiorcy

  • Szkolenie kierowane jest do początkujących logopedów, studentów logopedii, logopedów z doświadczeniem pragnących usystematyzować swoją wiedzę, neurologopedów, pedagogów specjalnych, oligofrenopedagogów, nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, surdologopedów, rodziców.